Guia docent Escola Tècnica Superior d'Enginyeria Química |
català |
Enginyeria Química (2013) |
Assignatures |
LIDERATGE INDUSTRIAL |
Resultats d'aprenentage |
DADES IDENTIFICATIVES | 2021_22 |
Assignatura | LIDERATGE INDUSTRIAL | Codi | 20695110 | |||||
Ensenyament |
|
Cicle | 2n | |||||
Descriptors | Crèd. | Tipus | Curs | Període | ||||
3 | Obligatòria | Primer | 1Q |
Competències | Resultats d'aprenentage | Continguts |
Planificació | Metodologies | Atenció personalitzada |
Avaluació | Fonts d'informació | Recomanacions |
Tipus A | Codi | Resultats d'aprenentatge |
A4.1 |
Identifica i diferencia les funcions del lideratge i del management. Defineix el lideratge transformacional i el compara amb el tipus de lideratge propugnat pels models d'excel • lència organitzacional. Recorda i explica els principals models de lideratge transformacional basats en comportaments. Defineix els conceptes de visió, missió i valors. Identifica i explica els comportaments clau que sustenten la competència de 'Integritat'. Determina i descriu els elements que constitueixen un sistema de gestió excel·lent. Identifica i explica els comportaments clau per influenciar positivament als grups d'interès externs. Identifica i explica els comportaments clau per impulsar la millora contínua i la innovació en l'organització. Identifica i explica els comportaments clau per aprofitar el màxim potencial de les persones de l'organització. | |
Tipus B | Codi | Resultats d'aprenentatge |
B2.1 |
Col · labora activament en la planificació del treball en equip, en la distribució dels rols dels membres i en la seva orientació a un rendiment elevat. Proposa al grup fites ambicioses i clarament definides. Concreta els objectius a llarg termini en objectius operatius. Fomenta que tots els membres es comprometin amb la gestió i funcionament de l'equip Desenvolupa estratègies per a involucrar a l'equipo a la consecució dels objectius. Valora i jerarquitza les necessitats i recursos en un context real de intervenció, prioritzant les necessitats que han de ser objecte del projecte. | |
B2.3 |
Estableix les estratègies per a que cada membre de l'equip desenvolupi al màxim les seves competències. | |
B3.2 |
Facilita la gestió positiva de les diferències, desacords i conflictes que es produeixen en l'equip. | |
B4.1 |
Estableix els seus propis objectius d'aprenentatge. Selecciona un procediment d'entre els que li proposa el professor. Adopta de forma autònoma les estratègies d'aprenentatge a cada situació. Formula preguntes adequades per a resoldre els dubtes o qüestions obertes ,i té criteri en la recerca de la informació. | |
B4.2 |
Identifica les necessitats de formació. Identifica els propis interessos i motivacions acadèmico-professionals. Defineix i desenvolupa l'itinerari curricular considerant les necessitats formatives, interessos i motivacions acadèmico professionals Desenvolupa recursos i estratègies que li faciliten la transició al món laboral. | |
B5.3 |
Coneix diferent hardware d'ordinadors. Coneix el sistema operatiu com a gestor del hardware i el software com a eina de treball. Utilitza software per a comunicació off-line: editors de textos, fulls de càlcul i presentacions digitals. Utilitza software per a comunicació on-line: eines interactives (web, moodle, blogs…), correu electrònico, fòrums, xat, videoconferencias, eines de treball col.laboratiu... Localitza i accedeix a la informació de manera eficaç i eficient. Avalúa críticament la informació i les seves fonts, i la incorpora a la seva pròpia base de coneixements i sistema de valors. Utilitza la informació comprenent les implicacions econòmiques, legals, socials i ètiques de l'accés a la informació el seu ús. Reflexiona, revisa i avalúa el procés de gestió de la informació. Identifica les idees innovadores, les relaciona amb les necessitats de la societat, i determina la seva viabilitat. | |
B6.1 |
Mostra respecte pels drets fonamentals i d'igualtat entre homes i dones. Actua des del respecte i promoció dels drets humans i els principis d'accessibilitat universal, d'igualtat d'oportunitats, no discriminació i accessibilitat universal de les persones amb discapacitat. Mostra respecte vers els valors propis d'una cultura de la pau i de valors democràtics. | |
Tipus C | Codi | Resultats d'aprenentatge |