Guia docent Facultat de Turisme i Geografia |
català |
Grau en Gestió de Turisme i Hoteleria (2018) |
Assignatures |
CONSTRUCCIÓ DE MARCA I REPUTACIÓ EN LÍNIA |
DADES IDENTIFICATIVES | 2021_22 | |||||||||||||||||
Assignatura (*) | CONSTRUCCIÓ DE MARCA I REPUTACIÓ EN LÍNIA | Codi | 21224120 | |||||||||||||||
Ensenyament |
|
Cicle | 1r | |||||||||||||||
Descriptors | Crèd. | Tipus | Curs | Període | Horaris i dates d'examen | |||||||||||||
6 | Obligatòria | Quart | 1Q |
|||||||||||||||
Modalitat i llengua d'impartició | ||||||||||||||||||
Prerequisits | ||||||||||||||||||
Departament | Economia |
|||||||||||||||||
Coordinador/a |
|
Adreça electrònica | maurici.segu@urv.cat |
|||||||||||||||
Professors/es |
|
|||||||||||||||||
Web | ||||||||||||||||||
Descripció general i informació rellevant |
Totes les empress tenen un nom, però no totes elles tenen una marca. Coneixem per Branding el procés mitjançant el qual construing significat, valors, històries i tot allò que el mercat acaba associant a la nostra marca. L'assignatura té com a objectiu familiaritzar l'alumne amb el concepte de marca, en com construir-les, gestionar-les, comunicar-les i portar-les al máxim nivell. Construir una marca no és una tasca fàcil, però és una experiencia apassionant. A disfrutar de l'experiencia! De cara al curs 2021-22 es treballarà amb el màxim de presencialitat possible que ens permeti la mida del grup, la capacitat de l’aula i les directrius sanitàries. A l’espai moodle de l'assignatura s’informarà de la modalitat d’impartició i de qualsevol canvi que pugui sorgir. |
|||||||||||||||||
| ||||||||||||||||||
(*)La Guia docent és el document on es visualitza la proposta acadèmica de la URV. Aquest document és públic i no es pot modificar, llevat de casos excepcionals revisats per l'òrgan competent/ o degudament revisats d'acord amb la normativa vigent |