Guia docent Escola Tècnica Superior d'Arquitectura |
català |
Grau en Arquitectura (2010) |
Assignatures |
INSTRUMENTS DE PLANEJAMENT. |
Metodologies |
DADES IDENTIFICATIVES | 2021_22 |
Assignatura | INSTRUMENTS DE PLANEJAMENT. | Codi | 22204213 | |||||
Ensenyament |
|
Cicle | 1r | |||||
Descriptors | Crèd. | Tipus | Curs | Període | ||||
4 | Optativa | 1Q |
Competències | Resultats d'aprenentage | Continguts |
Planificació | Metodologies | Atenció personalitzada |
Avaluació | Fonts d'informació | Recomanacions |
Descripció | |
Activitats Introductòries | Activitats encaminades a prendre contacte i a recollir informació dels alumnes i presentació de l'assignatura. |
Presentacions / exposicions | Activitats encaminades a prendre contacte i a recollir informació dels estudiants i presentació de l’assignatura. En un context virtual o semipresencial: Activitats encaminades a la presa de contacte, presentar l'assignatura i recollir informació dels estudiants, mitjançant l'ús de fòrums de presentació, sessions presencials mitjançant webconferència (Adobe Connect), presentacions gravades en vídeo pel professor i / o documentació publicada a l'aula virtual (Moodle) per a la seva lectura pels estudiants. |
Sessió Magistral | Els Plans directors territorials: Camp de Tarragona i Terres de l’Ebre La idea del Paisaje. Sistemas de representación del paisaje. L’exploració visual del paisatge. patrimonio arquitectónico contemporáneo |
Treballs | Taller: Treballs pràctics: -3 escales /4 àmbits: Municipal (població petita), Reus -Tarragona-Salou, Comarcal, Provincial. -Grups de màxim 3; però preferiblement individuals. -Fins al 19 de novembre es treballarà en paper sulfuritzat, format DIN A2 i a mà. (Llapis de carbó, negre, blau, verd, vermell i groc). -A partir del 19 de novembre, (Diagnosi) es pot treballar en format DIN A3/A2 en paper imprès. Passos a donar: -representar el marc de actuació. marc geogràfic; límits administratius, la geografia; les construccionsi/o nuclis de població. -representar les infraestructures. -representar el patrimoni. -representar els usos. -identificar el vuits. -realitzar una diagnosi. -proposar una actuació. |
Atenció personalitzada | El Taller consta d’una part teòrica i una de pràctica. Els projectes pràctics es desenvolupen a l’aula en sessions presencials i requereixen una dedicació complementària dels estudiants al desenvolupament dels projectes sense tutela. Té un caràcter progressiu i permet l’adquisició competencial acumulativa. (*) Aquesta metodologia és referència en el Grau d’ Arquitecte segons la ORDEN ECI 3856/2007, de 27 de desembre. |