Guia docent Facultat de Ciències de l'Educació i Psicologia |
català |
Assignatures |
SISTEMA EDUCATIU |
DADES IDENTIFICATIVES | 2021_22 | |||||||||||||||||
Assignatura (*) | SISTEMA EDUCATIU | Codi | 11214107 | |||||||||||||||
Ensenyament |
|
Cicle | 1r | |||||||||||||||
Descriptors | Crèd. | Tipus | Curs | Període | ||||||||||||||
18 | Obligatòria | Tercer | AN |
|||||||||||||||
Impartició | Modalitat per grup d'activitat | Idioma d'impartició, horaris i dates d'examen | ||||||||||||||||
Prerequisits | ||||||||||||||||||
Departament | Pedagogia |
|||||||||||||||||
Coordinador/a |
|
Adreça electrònica | pilar.iranzo@urv.cat pablo.munoz@urv.cat montserrat.talaya@urv.cat |
|||||||||||||||
Professors/es |
|
|||||||||||||||||
Web | ||||||||||||||||||
Descripció general i informació rellevant |
A causa de l’emergència sanitària provocada per la COVID-19 poden haver-hi canvis en la docència, avaluació i calendaris del curs 2020-21. Aquests canvis s’informaran a l’espai Moodle de cada assignatura. En aquesta assignatura està previst
organitzar la docència amb sessions de diversa tipologia, sempre adaptant-nos a
les condicions sanitàries emergents:
A) Classes presencials amb dinàmiques teòrico-pràctiques. B) Classes inverses, és a dir, classes teòriques a distància reforçades per presencials per a aprofundir en les competències més complexes. L'estudiant HA D'ASSISTIR A LES CLASSES PRESENCIALS i VIRTUALS determinades en el calendari. En els casos excepcionals en què l'estudiant no pugui assistir a les classes presencials i/o participar en les sessions virtuals haurà de realitzar les mateixes activitats individuals i grupals que la resta d'estudiants i presentar-les en paper, enregistraments o com es pacti amb el professorat. En tot cas, per a fer el contracte sobre aquestes activitats alternatives, cal avisar A CADA PROFESSOR-A de la no-presencialitat OBLIGADAMENT DURANT LES DUES PRIMERES SETMANES DE CLASSE.Pel que fa als continguts, aquesta matèria aprofundeix en les característiques generals i
específiques dels sistemes educatius autonòmic i nacional i de llurs etapes,
enriquint-se de l’anàlisi de les característiques més rellevants de sistemes
educatius internacionals d'èxit. Així mateix, se centra en els principis i
pràctiques d’un sistema educatiu inclusiu, innovador i exitós. |
|||||||||||||||||
| ||||||||||||||||||
(*)La Guia docent és el document on es visualitza la proposta acadèmica de la URV. Aquest document és públic i no es pot modificar, llevat de casos excepcionals revisats per l'òrgan competent/ o degudament revisats d'acord amb la normativa vigent |