Grado en Educación Infantil (2009) |
Asignaturas |
EDUCACIÓN PSICOMOTRIZ Y ATENCIÓN A LA DIVERSIDAD EN EL MARCO DE LA ESCUELA INCLUSIVA |
Evaluación |
DATOS IDENTIFICATIVOS | 2021_22 |
Asignatura | EDUCACIÓN PSICOMOTRIZ Y ATENCIÓN A LA DIVERSIDAD EN EL MARCO DE LA ESCUELA INCLUSIVA | Código | 11254227 | |||||
Titulación |
|
Ciclo | 1º | |||||
Descriptores | Cr.totales | Tipo | Curso | Periodo | ||||
3 | Optativa | 2Q |
Competencias | Resultados de aprendizaje | Contenidos |
Planificación | Metodologías | Atención personalizada |
Evaluación | Fuentes de información | Recomendaciones |
Metodologías | Competencias | descripción | Peso | ||||
Supuestos prácticos / Estudio de casos en el aula ordinaria |
|
A través d'un supòsit, s'avalua el treball en petit grup per analitzar i resoldre un estudi de cas | 30% | ||||
Portafolios / Carpeta de aprendizaje |
|
A través del portafoli s'avaluen diverses activitats individuals i de grup realitzades per l'alumnat | 70% | ||||
Otros |
Otros comentarios y segunda convocatoria | |||
L'avaluació te caracter continu i formatiu. Per a aprovar l'assignatura cal aprovar cadascun dels apartats de l'avaluació (portafoli i estudi de casos) i assistir al 80 % de les classes. Tota la documentació lliurada per part de l'alumnat al professorat ha de reunir els requisits mínims aprovats pels consell de mestres amb la finalitat de ser evaluat positivament. |