Guia docent Facultat de Ciències de l'Educació i Psicologia |
català |
Tecnologia Educativa: e-learning i Gestió del Coneixement (2012) |
Assignatures |
DISSENY DE PROJECTES CURRICULARS AMB L'ÚS DE LES TIC |
Metodologies |
DADES IDENTIFICATIVES | 2021_22 |
Assignatura | DISSENY DE PROJECTES CURRICULARS AMB L'ÚS DE LES TIC | Codi | 11665217 | |||||
Ensenyament |
|
Cicle | 1r i 2n | |||||
Descriptors | Crèd. | Tipus | Curs | Període | ||||
3 | Optativa | AN |
Competències | Objectius d'aprenentatge | Continguts |
Planificació | Metodologies | Atenció personalitzada |
Avaluació | Fonts d'informació | Recomanacions |
Descripció | |
Activitats Introductòries | Dos sesiones magistrales introductorias para trabajar los conceptos fundamentales de esta materia Dues sessions magistrals introductòries per poder treballar els conceptes fonamentals d’aquesta matèria |
Sessió Magistral | Sesiones vía red para trabajar los contenidos teóricos de la materia. Sessions via xarxa per treballar els continguts teòrics de la matèria. |
Seminaris | Trabajo en profundidad de un tema (monográfico). Ampliación y relación de los contenidos dados en las sesiones magistrales con el quehacer profesional. Treball en profunditat d'un tema (monogràfic). Ampliació i relació dels continguts donats a les sessions magistrals amb el quefer professional. |
Treballs | Trabajo autónomo del alumnado bajo la supervisión del equipo docente. Treball autònom de l'alumnat amb la supervisió de l'equip docent. |
Resolució de problemes, exercicis | Formulación análisis, resolución y debate de un problema o ejercicio relacionado con la temática de la asignatura. Formulació, anàlisi, resolució i debat d'un problema o exercici, relacionat amb la temàtica de l'assignatura. |
Pràctiques a través de TIC | Aplicar, a nivel práctico, la teoría de un ámbito de conocimiento en un contexto determinado. Simulaciones a través de las TIC. Aplicar, a nivell pràctic, la teoria d'un àmbit de coneixement en un context determinat. Simulacions a través de les TIC. |
Metodologies integrades | Aprendizaje basado en problemas, trabajo por proyectos, portafolio docente, etc. Aprenentatge basat en problemes, Treball per projectes, Portfoli docent, etc. |
Estudis previs | Búsqueda, lectura y trabajo de documentación, propuesta de resolución de ejercicios por realizar en el laboratorio por parte del alumno. Cerca, lectura i treball de documentació, proposta de solució d'exercicis a realitzar en el laboratori per part de l'alumne. |
Fòrums de debat | Actividad, a través de las TIC, donde se debaten temas de actualidad relacionados con el ámbito profesional. Activitat, a través de les TIC, on es debaten temes d'actualitat relacionats amb l'àmbit professional. |
Atenció personalitzada |