Guia docent Facultat de Lletres |
català |
Grau en Llengua i Literatura Hispàniques (2009) |
Assignatures |
ESPANYOL CONVERSACIONAL |
Resultats d'aprenentage |
DADES IDENTIFICATIVES | 2021_22 |
Assignatura | ESPANYOL CONVERSACIONAL | Codi | 12264123 | |||||
Ensenyament |
|
Cicle | 1r | |||||
Descriptors | Crèd. | Tipus | Curs | Període | ||||
6 | Obligatòria | Tercer | 2Q |
Competències | Resultats d'aprenentage | Continguts |
Planificació | Metodologies | Atenció personalitzada |
Avaluació | Fonts d'informació | Recomanacions |
Tipus A | Codi | Resultats d'aprenentatge |
A10 |
Manté una conversa fluida en espanyol, respectant les regles pragmàtiques relatives a l’estructura del diàleg i a les màximes conversacionals que regulen la interacció. Utilitza amb eficacia els diferents registres i els recursos estilístics de la llengua espanyola. | |
Tipus B | Codi | Resultats d'aprenentatge |
CT2 |
Dominar les eines per gestionar la pròpia identitat i les activitats en un entorn digital. Cercar i obtenir informació de manera autònoma amb criteris de fiabilitat i pertinença. Organitzar la informació amb les eines adients (en línia i presencials) que li permetin desenvolupar les seves activitats acadèmiques. Elaborar informació amb les eines i formats adients a la situació comunicativa, i fer-ho de manera honesta. Utilitzar les TIC per compartir i intercanviar informació. | |
Tipus C | Codi | Resultats d'aprenentatge |