Guia docent Facultat de Ciències Jurídiques |
català |
Dret Ambiental (2014) |
Assignatures |
CLÍNICA JURÍDICA AMBIENTAL |
Resultats d'aprenentage |
DADES IDENTIFICATIVES | 2021_22 |
Assignatura | CLÍNICA JURÍDICA AMBIENTAL | Codi | 15675118 | |||||
Ensenyament |
|
Cicle | 2n | |||||
Descriptors | Crèd. | Tipus | Curs | Període | ||||
9 | Obligatòria | Segon | 2Q |
Competències | Resultats d'aprenentage | Continguts |
Planificació | Metodologies | Atenció personalitzada |
Avaluació | Fonts d'informació | Recomanacions |
Tipus A | Codi | Resultats d'aprenentatge |
CE1 |
Integra la teoria i la pràctica professional | |
CE2 |
Gestiona i intervé en conflictes d'interessos en l'àmbit del dret ambiental Aprèn de forma interdisciplinar en l'àmbit del dret ambiental | |
CE3 |
Redacta textos jurídics normatius en l'àmbit del dret ambiental Comunica d'una manera efectiva els resultats d'una investigació de l'àmbit del dret ambiental tant oralment com de forma escrita | |
CE4 |
Aprèn de forma interdisciplinar en l'àmbit del dret ambiental Integra la teoria i la pràctica professional | |
CE5 |
Integra la teoria i la pràctica professional Redacta textos jurídics normatius en l'àmbit del dret ambiental Demostra responsabilitat davant d'un encàrrec professional i motivació per la qualitat Comunica de manera efectiva els resultats d'una investigació de l'àmbit del dret ambiental tant oralment com de forma escrita | |
Tipus B | Codi | Resultats d'aprenentatge |
CT1 |
Planificar i desenvolupar el treball/projecte de forma autònoma, organitzada i científica. Generar un document científic en estructura i continguts Presentar i defensar el treball (davant un tribunal, en el cas del TFM). | |
CT4 |
Conèixer l’objectiu de l’equip i identificar el seu rol en contextos complexos. Comunicar i actuar amb altres equips per assolir conjuntament els objectius. Comprometre’s i afavorir els canvis i millores necessaris per assolir els objectius de l’equip. Confiar en les pròpies capacitats, respectar les diferències i aprofitar-les en benefici de l’equip. | |
CT5 |
Produir un text de qualitat, sense errors gramaticals i ortogràfics, amb una presentació formal acurada i un ús adequat i coherent de les convencions formals i bibliogràfiques. Construir un text estructurat, clar, cohesionat, ric i d’extensió adequada, amb capacitat per transmetre idees complexes. Produir un text adequat a la situació comunicativa, consistent i persuasiu, amb capacitat per transmetre idees complexes. Usar els mecanismes de comunicació no verbal i els recursos expressius de la veu necessaris per fer una bona intervenció oral. Construir un discurs estructurat, clar, cohesionat, ric i d’extensió adequada, amb capacitat per transmetre idees complexes. Produir un discurs persuasiu, consistent i precís, amb capacitat per fer entenedores idees complexes i interactuar de manera efectiva amb l’auditori. | |
CT6 |
Aprofundir en l’autoconeixement professional. Desenvolupar l’actitud professional. Analitzar l’entorn professional propi de l’especialitat. . Dissenyar itineraris professionals específics. | |
CT7 |
Incorporar la perspectiva de gènere en la seva activitat com a estudiant. Analitzar els principals problemes ambientals des de la perspectiva del seu àmbit de coneixement en la seva activitat com a estudiant o professional. Argumentar basant-se en valors socials i formular propostes compromeses en la millora de la comunitat. Aplicar els conceptes ètics i deontològics de l’àrea de coneixement des d’un compromís personal i professional | |
Tipus C | Codi | Resultats d'aprenentatge |