Guia docent Facultat de Ciències Jurídiques |
català |
Innovació en la Intervenció Social i Educativa (2018) |
Assignatures |
MÈTODES I TÈCNIQUES D'INVESTIGACIÓ SOCIAL I EDUCATIVA |
Avaluació |
DADES IDENTIFICATIVES | 2021_22 |
Assignatura | MÈTODES I TÈCNIQUES D'INVESTIGACIÓ SOCIAL I EDUCATIVA | Codi | 15685101 | |||||
Ensenyament |
|
Cicle | 2n | |||||
Descriptors | Crèd. | Tipus | Curs | Període | ||||
6 | Obligatòria | Primer | 1Q |
Competències | Resultats d'aprenentage | Continguts |
Planificació | Metodologies | Atenció personalitzada |
Avaluació | Fonts d'informació | Recomanacions |
Metodologies | Competències | Descripció | Pes | ||||||
Treballs |
|
TREBALL INDIVIUAL: PROJECTE DE RECERCA + INFORME DE TREBALL DE CAMP PILOT Objetictius: 1) Dissenyar correctament un projecte d’investigació social en l’àmbit de la intervenció social i educativa des d’una perspectiva multidisciplinar 2) Dissenyar (guions i questionari) i aplicar tècniques avançades de investigació social (qualitatives i quantitatives) en l’àmbit de la intervenció social i educativa des de una perspectiva multidisciplinar 3) Identificar les possibles implicacions ètiques que puguin afectar al procés de recerca • Aquesta activitat es realitzarà individualment • Cada estudiant tria un tema de recerca i desenvolupa una projecte d’investigació • D’acord al projecte de recerca, al disseny de les eines de recollida d’informació i a l’aplicació pilot de les mateixes, l’estudiant ha de fer un informe escrit del treball de camp fet adjuntant els guions i qüestionaris finals i una primera interpretació de la informació recollida. • L’estudiant ha de mostrar capacitat d’anàlisi crítica, argumentació i domini de tècniques quantitatives i qualitatives plantejades al disseny de recerca. |
Primera entrega:20 Treball final: 60 |
||||||
Resolució de problemes, exercicis |
|
Resolució de problemes relacionats amb el disseny de recerca | 10 | ||||||
Atenció personalitzada |
|
L'atenció personalitzada es realitzarà a través de dos espais: 1) tutories individuals virtuals entre l'estudiant i el docent i 2) el seguiment de l'assignatura per part dels estudiants a través de la dinamització de l'entorn virtual (missatge de Fòrum a través del Moodle) per resoldre dubtes, proposar nous temes, treballar conceptes complexos, recordar dates claus, informar sobre activitats relacionades amb l'assignatura, etc. |
5 | ||||||
Altres | Assistència i participació als seminaris: 1) de tècniques qualitatives i 2) de tècniques quantitatives |
5 |
Altres comentaris i segona convocatòria | |||