Guia docent Facultat d'Economia i Empresa |
català |
Assignatures |
MÀRQUETING INDUSTRIAL I DE SERVEIS |
DADES IDENTIFICATIVES | 2021_22 | |||||||||||||||||
Assignatura (*) | MÀRQUETING INDUSTRIAL I DE SERVEIS | Codi | 16214212 | |||||||||||||||
Ensenyament |
|
Cicle | 1r | |||||||||||||||
Descriptors | Crèd. | Tipus | Curs | Període | Horaris i dates d'examen | |||||||||||||
6 | Optativa | 2Q |
||||||||||||||||
Modalitat i llengua d'impartició | ||||||||||||||||||
Prerequisits | ||||||||||||||||||
Departament | Gestió d'Empreses |
|||||||||||||||||
Coordinador/a |
|
Adreça electrònica | joseignacio.sanchez@urv.cat |
|||||||||||||||
Professors/es |
|
|||||||||||||||||
Web | ||||||||||||||||||
Descripció general i informació rellevant |
DESCRIPCIÓ GENERAL DE L'ASSIGNATURA: Aquesta assignatura es divideix en dues vessants ben diferenciades: el màrqueting industrial i el màrqueting de serveis. Per una banda estudiarem què és el màrqueting industrial així com quines estratègies i tàctiques les empreses industrials apliquen en els mercats on operen; i en una segona part, en el màrqueting de serveis, on ens centrarem a conèixer com s'apliquen les estratègies de màrqueting dins de les empreses que ofereixen serveis i a través de quines eines podem avaluar el servei que reben els clients. |
|||||||||||||||||
Es recomana cursar aquesta optativa a 3r curs (Menció en Màrqueting) | ||||||||||||||||||
| ||||||||||||||||||
(*)La Guia docent és el document on es visualitza la proposta acadèmica de la URV. Aquest document és públic i no es pot modificar, llevat de casos excepcionals revisats per l'òrgan competent/ o degudament revisats d'acord amb la normativa vigent |