Guia docent Facultat d'Economia i Empresa |
català |
Grau en Economia (2009) |
Assignatures |
MÀRQUETING INTERNACIONAL |
Atenció personalitzada |
DADES IDENTIFICATIVES | 2021_22 |
Assignatura | MÀRQUETING INTERNACIONAL | Codi | 16224201 | |||||
Ensenyament |
|
Cicle | 1r | |||||
Descriptors | Crèd. | Tipus | Curs | Període | ||||
6 | Optativa | 2Q |
Competències | Resultats d'aprenentage | Continguts |
Planificació | Metodologies | Atenció personalitzada |
Avaluació | Fonts d'informació | Recomanacions |
Descripció |
Les hores d'atenció al despatx s'establiran (4h per setmana) per resoldre els problemes i les preguntes que els estudiants puguin tenir. A més, la comunicació es pot fer a través de correu electrònic i moodle. En cas que la docència sigui presencial l'atenció personalitzada es podrà dur a terme al despatx del professor/a o a l'aula ja sigui abans o després de la classe. En cas que la docència sigui mixta/híbrida aquesta atenció podrà dur-se a terme a través d'eines virtuals o per videoconferència. |