Guia docent Facultat d'Economia i Empresa |
català |
Doble titulació de grau Administració i Direcció d'Empreses i Dret (2014) |
Assignatures |
DIRECCIÓ ESTRATÈGICA DE MÀRQUETING |
Avaluació |
DADES IDENTIFICATIVES | 2021_22 |
Assignatura | DIRECCIÓ ESTRATÈGICA DE MÀRQUETING | Codi | 16914125 | |||||
Ensenyament |
|
Cicle | 1r | |||||
Descriptors | Crèd. | Tipus | Curs | Període | ||||
6 | Obligatòria | Quart | 2Q |
Competències | Resultats d'aprenentage | Continguts |
Planificació | Metodologies | Atenció personalitzada |
Avaluació | Fonts d'informació | Recomanacions |
Metodologies | Competències | Descripció | Pes | |||||
Resolució de problemes, exercicis a l'aula ordinària |
|
Formulació, anàlisi, resolució i debat de problemes o exercicis a l'aula, relacionat amb la temàtica de l'assignatura. També es tindrà en compte la participació a classe. |
10% | |||||
Presentacions / exposicions |
|
Exposició oral de treball/s (prèvia presentació escrita). |
40% | |||||
Proves objectives de tipus test |
|
Examen final. Prova integral de tota l’assignatura. | 50% | |||||
Altres |
Altres comentaris i segona convocatòria | |||
Primera convocatòria: Avaluació continuada mitjançant la realització d'una investigació de mercats. Cadascuna de les proves pràctiques i la prova tipus test són obligatòries. Es requerirà una nota mínima de 4 punts en el conjunt de les presentacions/exposicions i de les proves pràctiques per a fer la mitjana de l'assignatura. En la prova final també es requerirà una qualificació mínima de 4 punts per fer la mitjana de l'assignatura. Segona convocatòria: Examen teòric i pràctic. La part tòrica (40%) i la part pràctica (60%). Per fer mitjana s'han de superar les dues parts per separat. |