Guia docent Escola Tècnica Superior d'Enginyeria |
català |
Grau en Enginyeria Informàtica (2010) |
Assignatures |
SISTEMES DE TEMPS REAL |
Resultats d'aprenentage |
DADES IDENTIFICATIVES | 2021_22 |
Assignatura | SISTEMES DE TEMPS REAL | Codi | 17234124 | |||||
Ensenyament |
|
Cicle | 1r | |||||
Descriptors | Crèd. | Tipus | Curs | Període | ||||
6 | Obligatòria | Quart | 1Q |
Competències | Resultats d'aprenentage | Continguts |
Planificació | Metodologies | Atenció personalitzada |
Avaluació | Fonts d'informació | Recomanacions |
Tipus A | Codi | Resultats d'aprenentatge |
A4 |
Coneix els principals estàndards i models d'utilitat per la gestió del temps real | |
CM14 |
Comprèn la necessitat i la problemàtica del temps real. Sap validar i planificar la temporalitat d'un sistema temps real. | |
IS1 |
Coneix els principals estàndards i models d'utilitat per la gestió del temps real Sap validar i planificar la temporalitat d'un sistema temps real Sap construir sistemes tolerants a fallides Sap implementar sistemes usant programació síncrona i asíncrona Reconeix i utilitza les excepcions del programari i del maquinari | |
IS2 |
Comprèn la necessitat i la problemàtica del temps real És capaç d'analitzar i dissenyar i implementar sistemes amb restriccions temporals | |
IS4 |
Comprèn la necessitat i la problemàtica del temps real És capaç d'analitzar i dissenyar i implementar sistemes amb restriccions temporals | |
Tipus B | Codi | Resultats d'aprenentatge |
B3 |
És capaç de resoldre problemes de forma enginyosa, amb iniciativa i creativitat, tenint en compte els conceptes de l'assignatura. | |
CT5 |
Produeix un text de qualitat, sense errors gramaticals i ortogràfics, amb una presentació formal acurada i un ús adequat i coherent de les convencions formals i bibliogràfiques Construeix un text estructurat, clar, cohesionat, ric i d’extensió adequada Elabora un text adequat a la situació comunicativa, consistent i persuasiu Utilitza els mecanismes de comunicació no verbal i els recursos expressius de la veu necessaris per fer una bona intervenció oral Construeix un discurs estructurat, clar, cohesionat, ric i d’extensió adequada Produeix un discurs adequat a la situació comunicativa, consistent i persuasiu, i interactua de manera efectiva amb l’auditori | |
Tipus C | Codi | Resultats d'aprenentatge |