Guia docent Facultat d'Infermeria |
català |
Grau en Infermeria (Campus Terres de l'Ebre) (2016) |
Assignatures |
APROFUNDIMENT EN L'ATENCIÓ A LA INFÀNCIA I ADOLESCÈNCIA A LA COMUNITAT |
Resultats d'aprenentage |
DADES IDENTIFICATIVES | 2021_22 |
Assignatura | APROFUNDIMENT EN L'ATENCIÓ A LA INFÀNCIA I ADOLESCÈNCIA A LA COMUNITAT | Codi | 18244202 | |||||
Ensenyament |
|
Cicle | 1r | |||||
Descriptors | Crèd. | Tipus | Curs | Període | ||||
3 | Optativa | 1Q |
Competències | Resultats d'aprenentage | Continguts |
Planificació | Metodologies | Atenció personalitzada |
Avaluació | Fonts d'informació | Recomanacions |
Tipus A | Codi | Resultats d'aprenentatge |
A19.3 |
Desenvolupar el rol infermer en l'atenció al nen i adolescent en situacions especials de risc personal, familiar o social en l'àmbit comunitari Desenvolupar el rol infermer en l'atenció comunitària a l'infant i adolescent Fer el treball previst d'acord amb els criteris de qualitat indicats | |
A19.4 |
Reconèixer la família com una unitat d'atenció, tenint en compte les relacions que s'estableixen entre els seus membres i la seva situació de salut / malaltia Fer el treball previst d'acord amb els criteris de qualitat indicats | |
A19.6 |
Gestionar el treball i el temps d'acord amb la planificació de les tasques Fer el treball previst d'acord amb els criteris de qualitat indicats Desenvolupar el rol infermer en l'atenció comunitària a l'infant i adolescent | |
Tipus B | Codi | Resultats d'aprenentatge |
CT4 |
RA1. Identificar el propi rol dins del grup i conèixer els objectius i tasques del grup. RA2. Comunicar i actuar dins del grup per facilitar la cohesió i el rendiment. RA3. Comprometre’s amb les tasques i l’agenda del grup. RA4. Col·laborar dins del grup en un bon clima de treball i en la resolució de problemes. | |
Tipus C | Codi | Resultats d'aprenentatge |