Guia docent Facultat d'Infermeria |
català |
Grau en Infermeria (Seu Baix Penedès) (2016) |
Assignatures |
PROGRAMES DE SALUT EN LA COMUNITAT |
Resultats d'aprenentage |
DADES IDENTIFICATIVES | 2021_22 |
Assignatura | PROGRAMES DE SALUT EN LA COMUNITAT | Codi | 18254114 | |||||
Ensenyament |
|
Cicle | 1r | |||||
Descriptors | Crèd. | Tipus | Curs | Període | ||||
3 | Obligatòria | Tercer | 1Q |
Competències | Resultats d'aprenentage | Continguts |
Planificació | Metodologies | Atenció personalitzada |
Avaluació | Fonts d'informació | Recomanacions |
Tipus A | Codi | Resultats d'aprenentatge |
A16.1 |
Descriure els programes de salut que es duen a terme en Atenció Primària | |
A16.2 |
Adquirir els coneixements per al desenvolupament de programes de salut en l'àmbit de l'Atenció Comunitària | |
A16.3 |
Participar activament en la resolució de casos i treballs en grup | |
A16.8 |
Explicar necessitats en salut i valorar estratègies per millorar el nivell de salut de la població | |
Tipus B | Codi | Resultats d'aprenentatge |
CT3 |
RA1. Identificar la situació plantejada com un problema en l’àmbit de la disciplina i tenir la motivació per afrontar-lo. RA2. Seguir un mètode sistemàtic per dividir el problema en parts, identificar les causes i aplicar els coneixements propis de la disciplina. RA3. Dissenyar una solució nova utilitzant els recursos necessaris per afrontar el problema. RA4. Incloure els aspectes concrets de la solució proposada en un model realista RA5. Reflexionar sobre el model proposat i ser capaç de trobar-hi limitacions i proposar millores. | |
CT4 |
RA1. Identificar el propi rol dins del grup i conèixer els objectius i tasques del grup. RA2. Comunicar i actuar dins del grup per facilitar la cohesió i el rendiment. RA3. Comprometre’s amb les tasques i l’agenda del grup. RA4. Col·laborar dins del grup en un bon clima de treball i en la resolució de problemes. | |
Tipus C | Codi | Resultats d'aprenentatge |