Guia docent Escola Tècnica Superior d'Enginyeria Química |
català |
Grau en Enginyeria Mecànica (2010) |
Assignatures |
MECÀNICA I TEORIA DE MECANISMES I |
Planificació |
DADES IDENTIFICATIVES | 2021_22 |
Assignatura | MECÀNICA I TEORIA DE MECANISMES I | Codi | 20224103 | |||||
Ensenyament |
|
Cicle | 1r | |||||
Descriptors | Crèd. | Tipus | Curs | Període | ||||
6 | Obligatòria | Segon | 1Q |
Competències | Resultats d'aprenentage | Continguts |
Planificació | Metodologies | Atenció personalitzada |
Avaluació | Fonts d'informació | Recomanacions |
Metodologies :: Proves | ||||||||||
Competències | (*) Hores a classe |
Hores fora de classe |
(**) Hores totals | |||||||
Activitats Introductòries |
|
1 | 0.5 | 1.5 | ||||||
Sessió Magistral |
|
20 | 30 | 50 | ||||||
Resolució de problemes, exercicis a l'aula ordinària |
|
30 | 19 | 49 | ||||||
PBL (Problem Based Learning) / (ABP) Aprenentatge basat en problemes |
|
12 | 18 | 30 | ||||||
Presentacions / exposicions |
|
2 | 1 | 3 | ||||||
Atenció personalitzada |
|
0.5 | 0 | 0.5 | ||||||
Proves de desenvolupament |
|
4 | 12 | 16 | ||||||
(*) En el cas de docència no presencial, són les hores de treball amb suport vitual del professor. (**) Les dades que apareixen a la taula de planificació són de caràcter orientatiu, considerant l’heterogeneïtat de l’alumnat |