Guia docent Escola Tècnica Superior d'Enginyeria Química |
català |
Enginyeria Química (2013) |
Assignatures |
CONTROL AVANÇAT |
Resultats d'aprenentage |
DADES IDENTIFICATIVES | 2021_22 |
Assignatura | CONTROL AVANÇAT | Codi | 20695107 | |||||
Ensenyament |
|
Cicle | 2n | |||||
Descriptors | Crèd. | Tipus | Curs | Període | ||||
3 | Obligatòria | Primer | 2Q |
Competències | Resultats d'aprenentage | Continguts |
Planificació | Metodologies | Atenció personalitzada |
Avaluació | Fonts d'informació | Recomanacions |
Tipus A | Codi | Resultats d'aprenentatge |
A1.2 |
Progressa en el coneixement de les estratègies de control de processos. | |
A1.4 |
Aplica l'ús d'ordinadors al control de processos. | |
A2.2 |
Assimila les limitacions del Control Clàssic de processos i justifica l'ús de tècniques avançades de control. | |
A2.3 |
Obté una visió clara de l'aplicabilitat directa dels coneixements adquirits durant el disseny i operació d'un procés. | |
A3.3 |
Introdueix tècniques avançades de control industrial, amb la finalitat de distingir quina tècnica és més adequada a un procés de producció. | |
Tipus B | Codi | Resultats d'aprenentatge |
B2.3 |
Estableix les estratègies per a que cada membre de l'equip desenvolupi al màxim les seves competències. | |
B2.4 |
Integra coneixements de diferents assignatures impartides en el màster en la realització d' un projecte integrat o treball de investigació. | |
B3.1 |
Participa de forma activa i comparteix informació, coneixement i experiències. Duu a terme la seva aportació individual en el temps previst i amb els recursos disponibles. Accepta i compleix les normes del grup. Col.labora activament a la planificació del treball en equip, a la distribució de tasques i terminis requerits. Te en compte els punts de vista dels demés i retroalimenta de forma constructiva. | |
B3.2 |
Facilita la gestió positiva de les diferències, desacords i conflictes que es produeixen en l'equip. | |
B4.1 |
Estableix els seus propis objectius d'aprenentatge. Selecciona un procediment d'entre els que li proposa el professor. Adopta de forma autònoma les estratègies d'aprenentatge a cada situació. Formula preguntes adequades per a resoldre els dubtes o qüestions obertes ,i té criteri en la recerca de la informació. | |
B5.1 |
Decideix com gestiona i organitza el treball i el temps que necessita per dur a terme una tasca a partir d'una planificació orientativa. Analitza les seves limitacions i possibilitats per a desenvolupar la seva tasca o treball. Decideix com gestiona i organitza el treball i el temps. Reflexiona sobre el seu procés i les seves necessitats d'aprenentatge. | |
B5.2 |
Recull la informació significativa que necessita per a resoldre els problemes en base a criteris objectius. Presenta diferents opcions alternatives de solució davant un mateix problema i avalúa les seves possibles riscos i avantatges. Elabora una estratègia per a resoldre el problema. Dirigeix el procés de presa de decisions de manera participativa. Obté el recolzament necessari d'altres per a aconseguir l' èxit de les seves decisions. | |
B6.1 |
Mostra respecte pels drets fonamentals i d'igualtat entre homes i dones. Actua des del respecte i promoció dels drets humans i els principis d'accessibilitat universal, d'igualtat d'oportunitats, no discriminació i accessibilitat universal de les persones amb discapacitat. Mostra respecte vers els valors propis d'una cultura de la pau i de valors democràtics. | |
Tipus C | Codi | Resultats d'aprenentatge |