2021_22
Guía docente 
Escuela Técnica Superior de Ingeniería Química
A A 
castellano 
Gestión de Empresas Tecnológicas/Technology and Eng. Management (2017)
 Asignaturas
  ESTRATEGIAS DE MARKETING
   Evaluación
Metodologías Competencias descripción Peso        
Supuestos prácticos / estudio de casos
A1.1
A2.4
B1.1
Els estudiants realitzaran estudis pràctics 20
Trabajos
A1.1
A2.4
B1.1
L'estudiant haurà de resoldre i exposar un treball pràctic, 20
Pruebas mixtas
A1.1
A2.4
Examen final sobre els continguts de tota l'assignatura. 50
Otros  

Participació activa a les classes.

10
 
Otros comentarios y segunda convocatoria

L'assistència a les classes teòriques i pràctiques és requisit per al seguiment de l'avaluació continuada en primera convocatòria (mínim 80%). En primera convocatòria és condició necessària per aprovar assolir un mínim de 4 sobre 10 en l'examen final.

Per la segona convocatòria els estudiants han de realitzar un examen final (60%) i han de lliurar un estudi de cas (40%). Si els treballs i estudis, s'han lliurat prèviament, mantindran la seva nota.