Guia docent Escola Tècnica Superior d'Enginyeria Química |
català |
Sistemes i Tecnologies de Conversió d'Energia (2019) |
Assignatures |
POLIGENERACIÓ D'ENERGIA I INTEGRACIÓ ENERGÈTICA |
Metodologies |
DADES IDENTIFICATIVES | 2021_22 |
Assignatura | POLIGENERACIÓ D'ENERGIA I INTEGRACIÓ ENERGÈTICA | Codi | 20755106 | |||||
Ensenyament |
|
Cicle | 2n | |||||
Descriptors | Crèd. | Tipus | Curs | Període | ||||
4.5 | Obligatòria | Primer | 2Q |
Competències | Resultats d'aprenentage | Continguts |
Planificació | Metodologies | Atenció personalitzada |
Avaluació | Fonts d'informació | Recomanacions |
Descripció | |
Activitats Introductòries | Activitats encaminades a prendre contacte i a recollir informació dels estudiants i presentació de l’assignatura a través d'una de les webconferències. |
Videoconferència | Exposició de continguts de l'assignatura, presentació d’activitats, resolució de problemes i dubtes mitjançant webconferència. Aquesta activitat requereix presència síncrona d’estudiants i professorat. Aquesta activitat serà enregistrada en el moment del seu desenvolupament per tal de posar-la a disposició dels estudiants a l’aula virtual i facilitar-ne la seva consulta posterior. |
Lectura de documentació escrita / gràfica elaborada | Lectura i treball de documentació seleccionada o elaborada pel professorat, amb l’objectiu de facilitar a l’estudiant el desenvolupament de les competències de caire més teòric i dels coneixements necessaris per al desenvolupament d’activitats pràctiques. |
Webcasting | Exposició d'alguns continguts de l'assignatura en format vídeo enregistrat prèviament. Aquesta activitat no requereix presència síncrona d’estudiants i professorat. |
Activitats d’auto seguiment | Activitats proposades que serveixen per a que l’estudiant pugui autoregular el seu aprenentatge. Habitualment seran test d’auto seguiment o preguntes curtes. |
Resolució de problemes, exercicis | Resolució per part dels alumnes i amb l'ajut del professor de problemes i exercicis seleccionats. |
Fòrums de debat | Els estudiants argumenten, confronten idees o exposen dubtes sobre un tema determinat proposat pel professor o els propis estudiants, mitjançant l'ús d’eines asíncrones com el fòrum del Campus Virtual. |
Supòsits pràctics/ estudi de casos | Plantejament d’un cas pràctic obert en la que ha de treballar l’estudiant per donar una solució utilitzant els coneixements adquirits durant el curs. |
Atenció personalitzada | Resolució de dubtes de teoria i sorgits de la resolució de problemes i exercicis. |