Actividades introductorias |
Presentació de l’assignatura: objectius, blocs temàtics, organització, metodologia, fonts d’informació disponibles, criteris i vies d’avaluació, etc.
Torn obert de preguntes.
|
Seminarios |
Els seminaris es centraran principalment en la lectura, anàlisi i comentari de texts, que es posaran en comú a l’aula, juntament amb altres activitats entorn a les qüestions treballades que suscitin més interès i/o dificultats.
|
Sesión magistral |
Les sessions magistrals es desenvoluparan a través d'exposicions teòriques, que seran conduïdes per la professora i que tindran un caràcter obert i dinàmic, on l’alumne podrà tenir una presència activa, afavorint la qualitat del seu aprenentatge. Durant les exposicions en qüestió, que sovint es complementaran amb presentacions en format powerpoint o altres recursos audiovisuals, la professora tractarà de comprovar el grau de seguiment de l’alumnat.
|
Resolución de problemas/ejercicios en el aula ordinaria |
Plantejament de problemes d’interès metodològic (identificació de variables en dissenys experimentals, ús del temps de reacció com a variable dependent, etc.) i psicològic (contrastació d’hipòtesis de contingut psicològic, etc.).
Realització d’exercicis senzills a l’aula.
Anàlisi i interpretació de resultats obtinguts en investigacions psicològiques.
Posada en comú a l’aula.
|