2022_23
Guia docent 
Facultat de Ciències de l'Educació i Psicologia
A A 
català 
 
Grau en Psicologia (2009)
 Assignatures
  DIFICULTATS D'APRENENTATGE
   Avaluació
Metodologies Competències Descripció Pes        
Seminaris
A6
B5
B6
Elaboració de treballs vinculats amb el temari de l’assignatura i presentació dels mateixos. Es valorarà l’aprofundiment en el contingut exposat així com l’actitud de treball i la capacitat de treball en equip. 50%
Proves objectives de tipus test
A6
C4
Proves d'aprenentatge referides a continguts treballats a classe i refernciats en documents i materials de treball. 50%
Altres  
 
Altres comentaris i segona convocatòria

D'acord amb els objectius, els continguts i el funcionament proposat, l'avaluació de l'assignatura serà continua i exigirà la implicació personal i permanent de l'estudiant en les activitats programades i en el control i la regulació de l'aprenentatge individual i col·lectiu. L'assistència regular a les sessions presencials, tant les teòriques com les de seminari, será pràcticament imprescindible per poder dur a terme el correcte seguiment de l'assignatura, tenint en compte que moltes de les activitats es duran a terme dins l'aula.

La nota final de l'assignatura s'obtindrà de la suma de les puntuacions obtingudes en els dos instruments d'avaluació, d'acord amb el percentatge assignat, sempre i quan tinguin cadascun d'ells una qualificació mínima d 5 punts

Podran optar a una segona convocatòria els alumnes que no hagin superat l'assignatura. La segona convocatòria només se centrarà en la recuperació de la prova escrita ja que els treballs suspesos es recuperaran durant el desenvolupament de l'assignatura.