2022_23
Guía docente 
Facultad de Ciencias de la Educación y Psicología
A A 
castellano 
 
Grado en Psicología (2009)
 Asignaturas
  INTERVENCIÓN PSICOEDUCATIVA EN EL ÁMBITO DE LAS EMOCIONES
   Evaluación
Metodologías Competencias descripción Peso        
Seminarios
A6
A8
C3
Implicació i actitud responsable en el treball personal i d’equip.
Iniciativa en la cerca d’informació.
Pertinència i rellevància del treball elaborat.
Aproximació crítica i creativa en el plantejament i resolució de tasques.
Correcció en la presentació de treballs orals i escrits.
Pensament crític i aplicació dels continguts apresos.
50
Pruebas objetivas de tipo test
A6
Prova objectiva amb preguntes curtes. 50
Otros  
 
Otros comentarios y segunda convocatoria

L'avaluació de l'assignatura es farà mitjançant:

(1) Informes i activitats realitzades a les sessions de seminari (50% de la nota final):

Es proposa un model d'adquisició de coneixement a partir de la realització d'una sèrie d'activitats al llarg del curs durant les sessions de seminari. A través de la resolució d'aquestes activitats l'estudiantat demostra el grau d'adquisició de coneixements i el nivell assolit en la seva aplicació.

L'alumnat haurà de realitzar els informes i activitats de les pràctiques que es plantegin durant el curs. Es donaran les indicacions pertinents sobre com s'han de realitzar aquests treballs (format, via de lliurament, data màxima, extensió permesa, etc.). No s'acceptarà cap treball lliurat fora de termini o mitjançant una via que no sigui l'especificada pel professor responsable de l'activitat.

El plagi dels treballs comportarà la qualificació de suspens.

Per tal de superar la part dels informes i activitats realitzades a les sessions de seminaris, la mitjana de les pràctiques haurà de ser, com a mínim, de 5 punts sobre 10. Si es decideix no entregar una pràctica, o es fa fora de termini, aquesta comptabilitzarà com un 0.

(2) Prova objectiva tipus test (50% de la nota final):

Es realitzarà un examen objectiu tipus test sobre els continguts tractats a l'assignatura. Per tal de superar l'examen, l'alumnat ha d'obtenir una puntuació de 5 o superior.

Segona convocatòria:

L'alumnat que no superi l'assignatura en primera convocatòria es podrà presentar a les proves d'avaluació de segona convocatòria que tindran unes característiques anàlogues a les de la primera convocatòria.

Per aprovar l'assignatura, tant en la primera com en la segona convocatòria, l'alumnat haurà de treure una puntuació igual o superior a 5 sobre 10 tant als informes i activitats de seminari com a la prova objectiva tipus test. És a dir, és necessari aprovar tant la part pràctica com l'examen per separat per tal que es pugui calcular la nota final. Aquesta nota final de l'assignatura s'obtindrà de la suma ponderada de les puntuacions de les activitats de seminaris (50%) i la prova objectiva (50%).