Grado en Pedagogía (2009) |
Asignaturas |
SISTEMA EDUCATIVO |
Metodologías |
DATOS IDENTIFICATIVOS | 2022_23 |
Asignatura | SISTEMA EDUCATIVO | Código | 11214107 | |||||
Titulación |
|
Ciclo | 1º | |||||
Descriptores | Cr.totales | Tipo | Curso | Periodo | ||||
18 | Obligatoria | Tercer | AN |
Competencias | Resultados de aprendizaje | Contenidos |
Planificación | Metodologías | Atención personalizada |
Evaluación | Fuentes de información | Recomendaciones |
descripción | |
Actividades introductorias | Activitats Introductòries. Presentació de la matèria i dels seus requeriments: competències, continguts, metodologia i avaluació. Avaluació de coneixements previs i tractament de la informació: aplicació de tècniques de recerca quantitativa i qualitativa |
Resolución de problemas/ejercicios | - Supòsits pràctics/estudi de casos a l'aula ordinària/Simulacions - Plantejament de situacions pràctiques sobre el contingut de la matèria. Els alumnes, en grups reduïts, les estudiaran i proposaran solucions argumentades per resoldre-les. Posada en comú i elaboració de conclusions. - Presentacions / exposicions: Exposició oral per part dels alumnes d'un tema concret o d'un treball davant dels companys de classe utilitzant suport TIC, prèvia presentació escrita i amb l'assessorament de la professora. - Treballs: Activitats extenses que l'alumne ha de presentar a la professora. - Resolució de problemes i exercicis: Anàlisi i solució d'exercicis relacionats amb la temàtica de la matèria. - Aplicar, a nivell pràctic, la teoria d'un àmbit de coneixement en un context determinat. |
Sesión magistral | Sessió Magistral: Exposició dels continguts de la matèria per part del professor/a amb la utilització de suport material, especialment les TIC. Es requereix la participació de l'alumnat. |
Debates | Debats a classe o a través dels fòrums o altres activitats del moodle. |
Trabajos | Realització d'activitats que es presentaran als companys i al professor. |
Atención personalizada | La professora atendrà individualment o en grup els estudiants per resoldre qüestions puntuals i per orientar-los en l’assoliment de les competències pròpies de l’assignatura. |