2022_23
Guia docent 
Facultat de Ciències de l'Educació i Psicologia
A A 
català 
 
Grau en Pedagogia (2009)
 Assignatures
  EDUCACIÓ, CULTURA I TIC
   Resultats d'aprenentage
Tipus A Codi Resultats d'aprenentatge
 A9 Dissenya i desenvolupa un projecte d’Educació Cultural adreçat a un organisme o institució utilitzant les eines TIC com a eix vertebrador
 A10 Dissenya i desenvolupa un projecte d’Educació Cultural adreçat a un organisme o institució utilitzant les eines TIC com a eix vertebrador
Analitza una entitat u organització cultural per tal de diagnorticar les seves capacitats i necessitats educatives
 A11 Dissenya i desenvolupa un projecte d’Educació Cultural adreçat a un organisme o institució utilitzant les eines TIC com a eix vertebrador
 A12 Dissenya i desenvolupa un projecte d’Educació Cultural adreçat a un organisme o institució utilitzant les eines TIC com a eix vertebrador
Tipus B Codi Resultats d'aprenentatge
 B1 Presenta oralment davant d’una comissió el projecte d’Educació Cultural
 B3 Analitza una entitat u organització cultural per tal de diagnorticar les seves capacitats i necessitats educatives.
Presenta oralment davant d’una comissió el projecte d’Educació Cultural
 B5 Presenta oralment davant d’una comissió el projecte d’Educació Cultural
 B6 Analitza una entitat u organització cultural per tal de diagnorticar les seves capacitats i necessitats educatives.
Presenta oralment davant d’una comissió el projecte d’Educació Cultural
Tipus C Codi Resultats d'aprenentatge
 C2 Coneix el maquinari bàsic dels ordinadors
Coneix el sistema operatiu com a gestor del maquinari i el programari com eina de treball
Utilitza programari per a comunicació off-line: editors de textos, fulles de càlcul i presentacions digitals
Utilitza programari per a comunicació on-line: eines interactives (web, moodle, blocs..), correu electrònic, fòrums, xat, vídeo-conferències, eines de treball col·laboratiu...
 C3 Localitza i accedeix a la informació de manera eficaç i eficient
Avalua críticament la informació i les seves fonts i la incorpora a la pròpia base de coneixements i al seu sistema de valors
Utilitza la informació comprenent les implicacions econòmiques, legals, socials i ètiques de l’ accés a la informació i el seu ús
Reflexiona, revisa i avalua el procés de gestió de la informació