Guia docent Facultat de Ciències de l'Educació i Psicologia |
català |
Grau en Educació Primària (2009) |
Assignatures |
ENSENYAMENT I APRENENTATGE DE LES CIÈNCIES EXPERIMENTALS I |
Metodologies |
DADES IDENTIFICATIVES | 2022_23 |
Assignatura | ENSENYAMENT I APRENENTATGE DE LES CIÈNCIES EXPERIMENTALS I | Codi | 11234110 | |||||
Ensenyament |
|
Cicle | 1r | |||||
Descriptors | Crèd. | Tipus | Curs | Període | ||||
12 | Obligatòria | Segon | AN |
Competències | Resultats d'aprenentage | Continguts |
Planificació | Metodologies | Atenció personalitzada |
Avaluació | Fonts d'informació | Recomanacions |
Descripció | |
Activitats Introductòries | L'objectiu d'aquesta mena d'activitats és la d'orientar el treball a fer durant el curs. |
Sessió Magistral | La finalitat de les sessions magistrals és la de desenvolupar els aspectes teòrics necessaris per tal de justificar els resultats experimentals obtinguts a les sessions de pràctiques de laboratori. Aquest tipus de sessions tenen una durada de 2 h. |
Pràctiques a laboratoris | La finalitat de les pràctiques de laboratori és la de fornir els elements necessaris per tal de desenvolupar les sessions magistrals i les sessions de resolució de problemes de manera eficaç. |
Resolució de problemes, exercicis a l'aula ordinària | L’objectiu d’aquesta mena de sessions és la de plantejar i resoldre situacions, de caire didàctic, relacionades amb els aspectes teòrics i pràctics desenvolupats a les sessions de classe magistral i de pràctiques a laboratoris. També s'aclariran qüestions de caire teòric. Aquest tipus de sessions tenen una durada de 2 h. |
Treballs | Elaboració d'aprenentatge i desenvolupament de tècniques d'observació, comparació, descripció i anàlisi de la natura com a eina personal i pedagògica. Adquisició d'educació ambiental. |
Pràctiques de camp/sortides | Activitats orientades a la consciència i la comprensió de la natura com a eina educativa. |
Seminaris | Sessions de treball a l'aula on s'impartirà el contingut amb metodologies actives. |
Atenció personalitzada | Si algun alumne/a presenta alguna necessitat educativa pot parlar amb el professor/a per tal de fer les adaptacions que calguin. |