Guia docent Facultat de Ciències de l'Educació i Psicologia |
català |
Grau en Educació Primària (2009) |
Assignatures |
ENSENYAMENT I APRENENTATGE DE LES CIÈNCIES EXPERIMENTALS II |
Resultats d'aprenentage |
DADES IDENTIFICATIVES | 2022_23 |
Assignatura | ENSENYAMENT I APRENENTATGE DE LES CIÈNCIES EXPERIMENTALS II | Codi | 11234111 | |||||
Ensenyament |
|
Cicle | 1r | |||||
Descriptors | Crèd. | Tipus | Curs | Període | ||||
3 | Obligatòria | Tercer | AN |
Competències | Resultats d'aprenentage | Continguts |
Planificació | Metodologies | Atenció personalitzada |
Avaluació | Fonts d'informació | Recomanacions |
Tipus A | Codi | Resultats d'aprenentatge |
A1 |
Entén i sap utilitzar els principis bàsics i les lleis fonamentals de les ciències experiemntals ( Física, química, biologia i geologia) | |
A2 |
Promou el pensament científic i l'experimentació. Coneix detalladament el currículum escolar de les ciències experimentals. Utilitza l'estructura de les metodologia científica a l'hora de dissenyar activitats escolars relatives a les ciències experimentals del currículum de l'educació primària. Desenvolupa i avalua continguts del currículum escolar de les ciències experimentals de l'educació primària mitjançant recursos didàctics adequats. Analitza la mútua influència entre ciència, societat i desenvolupament tecnològic, així com les conductas ciutadanes adequades, per procurar un futur sostenible. | |
A10 |
Aplica la metodologia científica com un camí per a trobar respostes als fenòmens habituals estudiats per les ciències experimentals. Promou el pensament científic i l’experimentació. Utilitza l’estructura de la metodologia científica al dissenyar activitats escolars relatives a les ciències experimentals del currículum de l’Educació Primària. | |
Tipus B | Codi | Resultats d'aprenentatge |
B3 |
Reconeix les limitacions i punts dèbils en els seus processos i mètodes de treball Experimenta amb procediments nous | |
B5 |
Participa de forma activa i comparteix informació, coneixement i experiències Porta a terme la seva aportació individual en el temps previst i amb els recursos disponibles. | |
Tipus C | Codi | Resultats d'aprenentatge |
C2 |
Utilitza programari per a comunicació off-line: editors de textos, fulles de càlcul i presentacions digitals Utilitza programari per a comunicació on-line: eines interactives (web, moodle, blocs..), correu electrònic, fòrums, xat, vídeo-conferències, eines de treball col·laboratiu... | |
C4 |
Produeix un text oral gramaticalment correcte Produeix un text oral ben estructurat, clar i eficaç Produeix un text oral adequat a la situació comunicativa Produeix un text escrit gramaticalment correcte Produeix un text escrit ben estructurat, clar i ric Produeix un text escrit adequat a la situació comunicativa |