Guia docent Facultat de Ciències de l'Educació i Psicologia |
català |
Grau en Educació Infantil (2009) |
Assignatures |
ENSENYAMENT I APRENENTATGE DE LLENGÜES I LECTO-ESCRIPTURA II |
Metodologies |
DADES IDENTIFICATIVES | 2022_23 |
Assignatura | ENSENYAMENT I APRENENTATGE DE LLENGÜES I LECTO-ESCRIPTURA II | Codi | 11254105 | |||||
Ensenyament |
|
Cicle | 1r | |||||
Descriptors | Crèd. | Tipus | Curs | Període | ||||
6 | Obligatòria | Tercer | AN |
Competències | Resultats d'aprenentage | Continguts |
Planificació | Metodologies | Atenció personalitzada |
Avaluació | Fonts d'informació | Recomanacions |
Descripció | |
Activitats Introductòries | Les activitats introductòries consisteixen en la presentació del curs en relació amb els continguts teòrics i pràctics, la metodologia, els treballs i les activitats a realitzar i els criteris d'avaluació. |
Sessió Magistral | La sessió magistral consisteix en l’exposició i explicació dels continguts teòrics del curs. També, en la presentació, exemplificació i reflexió d’aquests continguts. |
Resolució de problemes, exercicis a l'aula ordinària | La resolució de problemes i exercicis a l'aula ordinària consisteix a la realització de pràctiques relatives al procés d'ensenyament de la comprensió lectora i de l'escriptura. |
Presentacions / exposicions | Les presentacions i exposicions dels diferents grups consisteixen en la comunicació d’aspectes significatius dels seus projectes i continguts teòrics treballats a tota la classe. |
Treballs | La realització de treballs suposa la producció escrita de projectes per a una aula del nivell i pretén sintetitzar la reflexió de l'estudiant al mateix temps que servir de compilació del material treballat i desenvolupat. |
Atenció personalitzada | L'atenció personalitzada es realitzarà per a orientar a l'alumne en el desenvolupament del treball per projectes i en les activitats individuals que es realitzin. També, per a orientar a l'estudiant en el seguiment de l'assignatura. Finalment, respondrà a les demandes dels dubtes dels estudiants que no puguin treballar en classe ni a través de la bibliografia o altres fonts competents. |