Guia docent Facultat de Ciències de l'Educació i Psicologia |
català |
Formació del Professorat d'ESO, Batx., FP i Ensenyament d'Idiomes (2009) |
Assignatures |
APRENENTATGE I ENSENYAMENT DE L'ECONOMIA I ECONOMIA DE L'EMPRESA |
Fonts d'informació |
DADES IDENTIFICATIVES | 2022_23 |
Assignatura | APRENENTATGE I ENSENYAMENT DE L'ECONOMIA I ECONOMIA DE L'EMPRESA | Codi | 11605130 | |||||
Ensenyament |
|
Cicle | 2n | |||||
Descriptors | Crèd. | Tipus | Curs | Període | ||||
10 | Obligatòria | Primer | AN |
Competències | Objectius d'aprenentatge | Continguts |
Planificació | Metodologies | Atenció personalitzada |
Avaluació | Fonts d'informació | Recomanacions |
Bàsica |
Oriol Amat, Aprender a enseñar, Profit editorial, 2010 Gómez Carrasco, C.J.; Ortuño, J. i Miralles, P., Enseñar ciencias sociales con métodos activos de aprendizaje, Ediciones Octaedro, 2018 Fernando López Noguero, Metodología participativa en la Enseñanza Universitaria, Narcea, S.A. de ediciones, 2012 Marta Orts i Alís, L'aprenentatge basat en problemes (ABP), Graó, 2011 Leonor Prieto Navarro (Coord.), La enseñanza universitaria centrada en el aprendizaje, Ediciones Octaedro, 2008 Alfredo Prieto, Flipped Learning, Narcea, S.A. de ediciones, 2017 Pere Pujolàs, 9 ideas clave. El aprendizaje cooperativo, Graó, 2008 |
- Tot i que hi ha important bibliografia sobre aprenentatge i ensenyament, aquesta assignatura tindrà un enfocament eminentment pràctic. És per això, que el pes que tindrà l'exposició dels temes curriculars serà molt important, de manera que l'alumne vagi introduint-se dins del treball que li tocarà fer en el Pràcticum, especialment el P-II. |
|
Complementària | |