Guia docent Facultat de Ciències de l'Educació i Psicologia |
català |
Doble titulació de grau en Educació Infantil i en Educació Primària (2013) |
Assignatures |
ORGANITZACIÓ DE L'ESPAI ESCOLAR, MATERIALS I HABILITATS DOCENTS |
Avaluació |
DADES IDENTIFICATIVES | 2022_23 |
Assignatura | ORGANITZACIÓ DE L'ESPAI ESCOLAR, MATERIALS I HABILITATS DOCENTS | Codi | 11904006 | |||||
Ensenyament |
|
Cicle | 1r | |||||
Descriptors | Crèd. | Tipus | Curs | Període | ||||
12 | Formació bàsica | Segon | AN |
Competències | Resultats d'aprenentage | Continguts |
Planificació | Metodologies | Atenció personalitzada |
Avaluació | Fonts d'informació | Recomanacions |
Metodologies | Competències | Descripció | Pes | |||||||
Sessió Magistral |
|
Participació, assistència i aprofitament de les classes | 0% | |||||||
Seminaris |
|
Participació en projectes d’innovació amb TIC amb els centres educatius (Projecte PONT - ARMIF) | 25% | |||||||
Resolució de problemes, exercicis a l'aula ordinària |
|
Avaluació Competència Digital Docent (COMDID-C) Pràctiques de classe |
10% 15% |
|||||||
Proves mixtes |
|
Proves amb preguntes objectives de tipus test | 20% | |||||||
Proves de desenvolupament |
|
Treball escrit Disseny d'un Centre Educatiu Presentació oral Disseny d'un Centre Educatiu |
20% 10% |
|||||||
Altres |
Altres comentaris i segona convocatòria | |||
Per superar l'assignatura cal APROVAR (amb una nota mínima de 5/10) totes les activitats avaluables de l'assignatura, detallades en el Pla de Treball. Les mitjanes es faran a partir de què les activitats estiguin aprovades individualment. Els alumnes que no superin alguna d'aquestes activitats tindran opció a realitzar una recuperació (2a convocatòria) proposada pel professor. Cal que els treballs de l'assignatura es presentin amb correcció lingüística. Si no és així, pot ser motiu de suspens. L'assistència a classe és molt recomanada. L'alumnat que no assisteixi amb regularitat a les classes presencials, se li podrà demanar un treball complementari d'alguna de les parts de l'assignatura. |