Guia docent Facultat de Ciències de l'Educació i Psicologia |
català |
Doble titulació de grau en Educació Infantil i en Educació Primària (2013) |
Assignatures |
ENSENYAMENT I APRENENTATGE DE L'EDUCACIÓ MUSICAL, VISUAL I PLÀSTICA I |
Avaluació |
DADES IDENTIFICATIVES | 2022_23 |
Assignatura | ENSENYAMENT I APRENENTATGE DE L'EDUCACIÓ MUSICAL, VISUAL I PLÀSTICA I | Codi | 11904111 | |||||
Ensenyament |
|
Cicle | 1r | |||||
Descriptors | Crèd. | Tipus | Curs | Període | ||||
12 | Obligatòria | Quart | AN |
Competències | Resultats d'aprenentage | Continguts |
Planificació | Metodologies | Atenció personalitzada |
Avaluació | Fonts d'informació | Recomanacions |
Metodologies | Competències | Descripció | Pes | ||||||
Treballs |
|
Realització de treballs pràctics a l'aula específica (visual i plàstica, música) realització de treballs escrits entorn dels temes de la materia |
33% 33% |
||||||
Proves mixtes |
|
Proves de preguntes curtes i/o de desenvolupament de temes | 33% | ||||||
Altres |
Altres comentaris i segona convocatòria | |||
el bloc${1}i e${1}i${1}ensenyament/aprenentatge de la música ${1}ii el bloc${1}i ensenyament/aprenentatge de l'educació visual i plàstica${1}i son el 50% per cent, cadascun, de la matèria ensenyament/aprenentatge de l'educació musical, visual i plàstica. Per aprovar la matèria cal tenir aprovades les dos parts que la componen. per al bloc ${1}i ensenyament/aprenentatge de l'educació visual i plàstica, ${1}ila via ordinària d'avaluació requereix una assistència habitual a un 80% de les classes. Cas de no comptar amb l'assistència referida, l'avaluació serà per la via d'alumnes no assistent que es detalla més endavant. Els treballs en grup poden ser qualificats amb co-avaluació dels companys/es de grup. l'avaluació per la via ordinària es concreta en un examen per als temes teòrics, un conjunt de treballs pràctics i un dossier de recapitulació, reflexió i ampliació dels continguts de l'assignatura, tipus "portafoli". Cadascun d'aquest elements d'avaluació compta un 33% del total. No s'estableixen requisits per a fer la mitja (p.e., aprovar els blocs d'avaluació amb una nota mínima) però sí és preceptiu fer/lliurar els tres elements d'avaluació: examen, treballs i dossier. En el cas de les tasques que es proposin com a treballs en grup, es pot establir una proporció de nota individual ponderada pels companys de grup. Per als treballs pràctics, s'establiran unes dates de lliurament. Atès que la cooperació i la posta en comú son aspectes essencials de la metodologia emprada, no respectar els terminis perjudica la marxa del grup classe. Els alumnes que incompleixin els terminis per als lliuraments tres vegades passaran a considerar-se no assistents i hauran de ser avaluats per la via d'alumnes no assistents. Es proposaran treballs optatius, d'aprofundiment, que en cap cas poden repercutir negativament en la nota. Els alumnes no assistents han de presentar els treballs pràctics i realitzar un examen sobre els aspectes desenvolupats al llarg del curs, tant a les sessions teòriques com a les de seminari i laboratori. No han de lliurar el dossier. D'acord amb la normativa vigent el professor podrà establir aquelles mesures que consideri oportunes per al bon desenvolupament de les activitats avaluatives. Les mesures podrien incloure limitacions pel que fa a l'ús o tinença de dispositius de comunicació i transmissió de dades durant la realització de les proves i seran d'obligat compliment per part de l'estudiantat. |