2022_23
Guia docent 
Facultat de Ciències de l'Educació i Psicologia
A A 
català 
 
Doble titulació de grau en Educació Infantil i en Educació Primària (2013)
 Assignatures
  ENSENYAMENT I APRENENTATGE DE LES CIÈNCIES SOCIALS II
   Fonts d'informació
Bàsica M. Feliu i X. Hernàndez, 12 ideas clave. Enseñar y aprender historia, Graó, 2011
J. Dean, Ensenyar història a Primària, Zenobita, 2008
K. Egan, La comprensión de la realidad en la educación infantil y primaria, Morata, 1991
F.X. Hernàndez, Didáctica de las ciencias sociales, geografía e historia, Graó, 2002
H. Pluckrose, Enseñanza y aprendizaje de la historia, Morata - MEC, 2003
C. Trepat i P. Comes, El tiempo y el espacio en la didáctica de las ciencias sociales, UB - Graó, 1998
A. Gavaldà i J.M. Pons (ed.), El tractament de les ciències socials per a l'educació primària, URV, 2013
A. Gavaldà (ed.), El treball cooperatiu: una estratègia d'ensenyar i aprendre des de les ciències socials, URV i Universitat de Vic, 2016
S. Connac, La cooperación entre alumnos, Montaber, 2021

Complementària A. Gavaldà (ed.), L'escola catalana en el context de la renovació educativa, Fundació d'Estudis Socials Josep Recasens, 2003
x, Revista Íber. Didáctica de las Ciencias Sociales, Geografía e Historia, ,
x, Revista Investigación en la Escuela, ,
G. Andolfato et al., La Storia: istruzioni per l'uso. Materiali per la formazione di competenze temporali degli studenti, Tecnodid, 2002
C. Vidal i C. Barbeito, Construïm la pau, Intermón - Oxfam, 2004
J. Blyth, History in primary schools. A practical approach for teachers of 5 to 11 year-old children, Open University Press, 1989
M.C. Domínguez Garrido (coord.), Didáctica de las Ciencias Sociales para Primaria, Pearson, 2008
H. Cooper, Didáctica de la historia en la educación infantil y primaria, Morata - MEC, 2002
A. Gavaldà i J.M. Pons, La práctica como base en la enseñanza de las ciencias sociales. Un laboratorio para el Grado de Educación Primaria, Revista Investigación en la Escuela, núm. 89, 2016
Pons-Altés, J.M. (coord.), Ciutadania compromesa i educació. Propostes per al foment de la memòria democràtica., Universitat Rovira i Virgili, 2021
Pons-Altés, J.M. (coord.), Didàctica, història, cooperació i justícia social. Reconeixement al doctor Antoni Gavaldà, Universitat Rovira i Virgili, 2021