Guia docent Facultat de Lletres |
català |
Grau en Comunicació Audiovisual (2009) |
Assignatures |
TEORIA I ANÀLISI CINEMATOGRÀFICA I TELEVISIVA |
Resultats d'aprenentage |
DADES IDENTIFICATIVES | 2022_23 |
Assignatura | TEORIA I ANÀLISI CINEMATOGRÀFICA I TELEVISIVA | Codi | 12234116 | |||||
Ensenyament |
|
Cicle | 1r | |||||
Descriptors | Crèd. | Tipus | Curs | Període | ||||
6 | Obligatòria | Tercer | 2Q |
Competències | Resultats d'aprenentage | Continguts |
Planificació | Metodologies | Atenció personalitzada |
Avaluació | Fonts d'informació | Recomanacions |
Tipus A | Codi | Resultats d'aprenentatge |
A15 |
Coneix les principals teories cinematogràfiques i televisives i les sap aplicar a qualsevol tipus de producte audiovisual S'inicia en la pràctica de l'anàlisi cinematogràfica i televisiva des d'una base teòrica fonamentada Assumeix les relacions que s'estableixen entre tres institucions cinematogràfiques: la professional, la crítica i l'acadèmica Entén la teoria i l'anàlisi cinematogràfica i televisiva com un aprenentatge d'ús social | |
Tipus B | Codi | Resultats d'aprenentatge |
CT3 |
Identificar la situació plantejada com un problema en l’àmbit de la disciplina i tenir la motivació per afrontar-lo. Seguir un mètode sistemàtic per dividir el problema en parts, identificar les causes i aplicar els coneixements propis de la disciplina. Dissenyar una solució nova utilitzant els recursos necessaris per afrontar el problema. Incloure els aspectes concrets de la solució proposada en un model realista. Reflexionar sobre el model proposat i ser capaç de trobar-hi limitacions i proposar millores. | |
CT5 |
Produir un text de qualitat, sense errors gramaticals i ortogràfics, amb una presentació formal acurada i un ús adequat i coherent de les convencions formals i bibliogràfiques. Construir un text estructurat, clar, cohesionat, ric i d’extensió adequada. Elaborar un text adequat a la situació comunicativa, consistent i persuasiu. Usar els mecanismes de comunicació no verbal i els recursos expressius de la veu necessaris per fer una bona intervenció oral. Construir un discurs estructurat, clar, cohesionat, ric i d’extensió adequada. Produir un discurs adequat a la situació comunicativa, consistent i persuasiu, i interactuar de manera efectiva amb l’auditori. | |
Tipus C | Codi | Resultats d'aprenentatge |