Guia docent Facultat de Lletres |
català |
Grau en Llengua i Literatura Catalanes (2009) |
Assignatures |
COMUNICACIÓ ESCRITA EN CATALÀ |
Avaluació |
DADES IDENTIFICATIVES | 2022_23 |
Assignatura | COMUNICACIÓ ESCRITA EN CATALÀ | Codi | 12254004 | |||||
Ensenyament |
|
Cicle | 1r | |||||
Descriptors | Crèd. | Tipus | Curs | Període | ||||
6 | Formació bàsica | Primer | 1Q |
Competències | Resultats d'aprenentage | Continguts |
Planificació | Metodologies | Atenció personalitzada |
Avaluació | Fonts d'informació | Recomanacions |
Metodologies | Competències | Descripció | Pes | ||||
Treballs |
|
Un treball | 30% | ||||
Proves de desenvolupament |
|
Sobre el temari | 40% | ||||
Altres | Tres proves pràctiques |
30% (10% + 10% + 10%) |
Altres comentaris i segona convocatòria | |||
Cal presentar tots els elements d'avaluació (la prova final, les 3 proves pràctiques i el treball). No aprovar un element avaluatiu implica suspendre l'assignatura. No presentar un element avaluatiu implica un "no presentat" a tota l'assignatura. Per a aprovar cal escriure correctament; per tant, si en un treball o en una de les proves (tant les pràctiques com la final) l'alumne fa 2 o més errades per ítem, suspèn. Igualment, un cop el professor ha exposat a classe la lliçó sobre la representació tipogràfica de l'ús metalingüístic, presentar un text (una pràctica, el treball, etc.) fent malament això implica suspendre aquell element avaluatiu. Els qui no superin la primera convocatòria o no s'hi presentin poden ser avaluats en la segona convocatòria. En aquesta segona convocatòria cal presentar els mateixos elements d'avaluació que a la primera convocatòria. L'assistència a classe no computa en l'avaluació. |