Guia docent Facultat de Lletres |
català |
Grau en Anglès (2009) |
Assignatures |
LLENGUA ANGLESA IV |
Avaluació |
DADES IDENTIFICATIVES | 2022_23 |
Assignatura | LLENGUA ANGLESA IV | Codi | 12274112 | |||||
Ensenyament |
|
Cicle | 1r i 2n | |||||
Descriptors | Crèd. | Tipus | Curs | Període | ||||
6 | Obligatòria | Tercer | 2Q |
Competències | Resultats d'aprenentage | Continguts |
Planificació | Metodologies | Atenció personalitzada |
Avaluació | Fonts d'informació | Recomanacions |
Metodologies | Competències | Descripció | Pes | ||||
Presentacions / exposicions |
|
Els estudiants faran una presentació del projecte que estan redactant en grup. Aquesta presentació es farà davant de la classe i no cal mostrar el projecte final, sinó el treball que el grup ha completat fins aquell moment. A més, els estudiants han de demanar feedback sobre el seu treball a la resta de la classe. Tots els membres del grup han de participar igualment en la preparació i lliurament de la presentació. Si un dels membres del grup no participa en l'activitat o participa menys significativament, l'alumne rebrà 0 punts. |
25% | ||||
Portafolis/ Carpeta d’aprenentatge |
|
Els estudiants han de guardar una carpeta d'aprenentatge dels exercicis pràctics que fan com a deures i a classe. Aquesta carpeta d'aprenentatge també inclou un resum de la lectura de cada unitat. La carpeta d'aprenentatge només es pot presentar si els estudiants assisteixen al 75% de les classes. |
10% | ||||
Projectes |
|
Els alumnes presentaran un projecte escrit en grup. Tots els alumnes d'un mateix grup rebran la mateixa nota. | 25% | ||||
Proves objectives de tipus test |
|
Es farà un test per cada unitat. Cada test valdrà un 10% de la nota final. | 40% | ||||
Altres |
Altres comentaris i segona convocatòria | |||
És obligatori assistir a classe. Els alumnes que no assisteixin al 75% de les classes (com a mínim), no podran presentar la carpeta d'aprenentatge. Convocatòria 1: avaluació continua Aprovat: 50% Convocatòria 2: examen final Examen escrit (50% para aprovar) que inclou un test d'opció múltiple i un exercici escrit en que l'alumne analitzarà i compararà dos texts des de la perspectiva de la gramàtica sistémico-funcional. |