Guia docent Facultat de Lletres |
català |
Traducció Professional Anglès-Espanyol (2015) |
Assignatures |
EINES PER A LA SUBTITULACIÓ |
Resultats d'aprenentage |
DADES IDENTIFICATIVES | 2022_23 |
Assignatura | EINES PER A LA SUBTITULACIÓ | Codi | 12845106 | |||||
Ensenyament |
|
Cicle | 2n | |||||
Descriptors | Crèd. | Tipus | Curs | Període | ||||
3 | Obligatòria | Primer | 1Q |
Competències | Resultats d'aprenentage | Continguts |
Planificació | Metodologies | Atenció personalitzada |
Avaluació | Fonts d'informació | Recomanacions |
Tipus A | Codi | Resultats d'aprenentatge |
A9 |
Aprofita les tecnologies de la traducció disponibles per augmentar l'eficiència de l'acompliment professional Sap utilitzar les eines informàtiques més avançades per a l'exercici de la tasca traductora Aprofita les tecnologies de la traducció disponibles a l'hora d'editar i posteditar una traducció | |
A11 |
Aprèn a adaptar-se als canvis tecnològics en funció de les necessitats del client i del mercat S'adapta a qualsevol tipus d'eina per a la traducció o edició present o futura | |
A12 |
Gestiona arxius de forma eficient en funció de l'ús al que estiguin destinats | |
Tipus B | Codi | Resultats d'aprenentatge |
CT2 |
Dominar les eines per gestionar la pròpia identitat i les activitats en un entorn digital i un context científic i acadèmic Cercar i obtenir informació de manera autònoma amb criteris de rellevància, fiabilitat i pertinença, que sigui útil per crear coneixement Organitzar la informació amb les eines adients (en línia i presencials), per garantir-ne l’actualització, la recuperació i el tractament, a fi de reutilitzar-les en futurs projectes Crear informació amb les eines i formats adients a la situació comunicativa, i fer-ho de manera honesta Utilitzar les TIC per compartir i intercanviar resultats de projectes acadèmics i científics en contextos interdisciplinaris que permetin la transferència del coneixement | |
CT4 |
Conèixer l’objectiu de l’equip i identificar el seu rol en contextos complexos Comunicar i actuar amb altres equips per assolir conjuntament els objectius Comprometre’s i afavorir els canvis i millores necessaris per assolir els objectius de l’equip Confiar en les pròpies capacitats, respectar les diferències i aprofitar-les en benefici de l’equip | |
Tipus C | Codi | Resultats d'aprenentatge |