Guia docent Facultat de Lletres |
català |
Traducció Professional Anglès-Espanyol (2015) |
Assignatures |
TRADUCCIÓ JURÍDICA I ECONÒMICA |
Resultats d'aprenentage |
DADES IDENTIFICATIVES | 2022_23 |
Assignatura | TRADUCCIÓ JURÍDICA I ECONÒMICA | Codi | 12845202 | |||||
Ensenyament |
|
Cicle | 2n | |||||
Descriptors | Crèd. | Tipus | Curs | Període | ||||
6 | Optativa | Primer | 1Q |
Competències | Resultats d'aprenentage | Continguts |
Planificació | Metodologies | Atenció personalitzada |
Avaluació | Fonts d'informació | Recomanacions |
Tipus A | Codi | Resultats d'aprenentatge |
A3 |
Segueix amb efectivitat les instruccions especificades en l'encàrrec de traducció | |
A4 |
Identifica la funció pràctica d'un text en anglès i espanyol Transfereix amb èxit el tipus textual, la forma lingüística i la funció textual de manera bidireccional en el parell anglès-espanyol en funció de l'encàrrec de traducció Identifica la funció pràctica d'un text especialitzat en anglès i espanyol | |
A7 |
Maximitza els recursos al seu abast per solucionar els problemes de traducció de manera autònoma Utilitza amb aprofitament diccionaris, recursos de documentació i bases de dades en la producció de traduccions especialitzades Gestiona la informació recopilada i els coneixements adquirits mitjançant les TIC | |
Tipus B | Codi | Resultats d'aprenentatge |
CT3 |
Reconèixer la situació plantejada com un problema en un entorn multidisciplinari, investigador o professional, i afrontar-lo de manera activa Seguir un mètode sistemàtic amb un enfocament global per dividir un problema complex en parts i per identificar les causes aplicant el coneixement científic i professional Dissenyar una solució nova utilitzant els recursos necessaris i disponibles per tal d’afrontar el problema Elaborar un model realista que concreti tots els aspectes de la solució proposada Avaluar el model proposat contrastant-lo amb el context real d’aplicació i ser capaç de trobar limitacions i proposar millores | |
CT4 |
Conèixer l’objectiu de l’equip i identificar el seu rol en contextos complexos Comunicar i actuar amb altres equips per assolir conjuntament els objectius Comprometre’s i afavorir els canvis i millores necessaris per assolir els objectius de l’equip Confiar en les pròpies capacitats, respectar les diferències i aprofitar-les en benefici de l’equip | |
Tipus C | Codi | Resultats d'aprenentatge |