Grau en Fisioteràpia (2010) |
Assignatures |
MÈTODES ESPECÍFICS D'INTERVENCIÓ EN FISIOTERÀPIA III |
Resultats d'aprenentage |
DADES IDENTIFICATIVES | 2022_23 |
Assignatura | MÈTODES ESPECÍFICS D'INTERVENCIÓ EN FISIOTERÀPIA III | Codi | 14214121 | |||||
Ensenyament |
|
Cicle | 1r | |||||
Descriptors | Crèd. | Tipus | Curs | Període | ||||
6 | Obligatòria | Tercer | 2Q |
Competències | Resultats d'aprenentage | Continguts |
Planificació | Metodologies | Atenció personalitzada |
Avaluació | Fonts d'informació | Recomanacions |
Tipus A | Codi | Resultats d'aprenentatge |
A14 |
Realitzar correctament les tècniques estudiades Aplicar les tècniques de drenatge correctament i en la direcció adequada Conèixer els principals models per al tractament de les lesions cerebrals Saber analitzar les característiques principals de cada model Saber explicar les bases teòriques de cada model Saber descriure les claus terapèutiques més importants de cada model Descriure i saber aplicar les tècniques: Bobath, Kabat, Exercici terapèutic cognoscitiu Saber definir els elements discriminatius dels models | |
A28 |
Conèixer de les tècniques específiques, els seus fonaments, les seves indicacions i contraindicacions, les seves limitacions, els seus riscos, les precaucions i la seva idoneïtat en base a l'evidència científica Conèixer les diferents tècniques de drenatge limfàtic manual | |
A29 |
Identificar i comprendre els factors que influeixen en els processos sobre els quals actua el fisioterapeuta, el que li permet utilitzar els mètodes de tractament habituals amb una millor comprensió i, fins i tot, modificar de forma racional | |
A31 |
Conèixer de les tècniques específiques, els seus fonaments, les seves indicacions i contraindicacions, les seves limitacions, els seus riscos, les precaucions i la seva idoneïtat en base a l'evidència científica Conèixer i preveure totes les situacions de risc per al pacient en el context de la Fisioteràpia | |
Tipus B | Codi | Resultats d'aprenentatge |
CT6 |
RA1. Aprofundir en l’autoconeixement acadèmic, laboral o professional. (Autoconeixement) RA2. Identificar el propi procés d’aprenentatge. (Aprenentatge) RA3. Analitzar l’entorn laboral o professional de l’àmbit d’estudi. (Entorn) RA4. Dissenyar itineraris acadèmics i d’inserció laboral o professional. (Itineraris) | |
Tipus C | Codi | Resultats d'aprenentatge |