2022_23
Guia docent 
Facultat de Ciències Jurídiques
A A 
català 
 
Grau en Relacions Laborals i Ocupació (2009)
 Assignatures
  RÈGIM JURÍDIC DE LA FUNCIÓ PÚBLICA
   Avaluació
Metodologies Competències Descripció Pes        
Treballs
CE1
CE5
Els/les alumnes hauran d'elaborar i entregar un treball final sobre un tema que escollirà l’estudiant d’entre els proposats pel professorat.

Aquest treball es realitzarà per escrit i de forma individual. S’entregarà a través de la plataforma virtual Moodle el dia i hora fixat.

El treball podrà ser exposat / presentat a classe. La presentació també es puntuarà.

Les indicacions concretes sobre el desenvolupament de l'activitat, el format i estructura del treball i de l'exposició oral es comunicaran a l’alumnat durant el curs.

Aquesta activitat avaluativa representa un 40% de la nota final de l'assignatura.

Per superar-la l'alumne/a ha d'obtenir, com a mínim, un 5.

40%
Proves pràctiques
CE1
CE5
Resolució de dues proves/activitats teórico-pràctiques avaluatives.

En aquestes proves es plantejaran un o varis supòsits pràctics, situacions o problemes que s’hauran de resoldre, per escrit, plasmant de manera pràctica els coneixements teòrics i pràctics de l'assignatura, ja sigui redactant la resposta, elaborant un document formal o resolent un seguit de preguntes curtes sobre temes o aspectes concrets relacionats amb el supòsit, situació o problema plantejat.

Cadascuna d’aquestes activitats avaluatives es realitzarà de forma individual i per escrit.

L’alumne/a haurà d’entregar l’activitat avaluativa als professors a la seva finalització.

Es valorarà el coneixement teòric i l'aplicació pràctica dels coneixements a la gestió dels recursos humans del sector públic.

Cada activitat avaluativa o prova tindrà un pes del 30% sobre la nota final.

Per superar cada prova l'alumne/a ha d'obtenir, com a mínim, un 5 en cadascuna.
60%
Altres  

En el marc de cadascuna, o alguna/es, de les 3 activitats avaluatives anteriors (les 2 proves i el treball), els professors podran obrir un fòrum de debat, establint una participació mínima dels estudiants, que podrà ser avaluat en el marc de l'activitat avaluativa corresponent. En tot cas, la implementació d'aquesta possibilitat, així com les condicions concretes de desenvolupament i el pes d'aquesta participació en la nota de cada activitat avaluativa a la que es vinculi, queda condicionat a la concreció que es faci al llarg del curs, a l'espai virtual Moodle i, en el seu cas, al Pla de treball de l'assignatura. Per a superar l'assignatura caldrà obtenir, com a mínim, un 5 de nota final, resultat de la mitja de les 3 activitats avaluatives (les dues proves i el treball). La no presentació d'una o vàries d'aquestes activitats avaluatives, si no hi ha una causa justificada, es considerarà com un “no presentat”. Així mateix, les activitats avaluatives que no es presentin no es tindran en compte en el càlcul de la nota final, que es determinarà considerant només aquella/es activitat/s avaluativa/es efectivament realitzada/es i entregada/es per l'estudiant el dia fixat. Es valorarà positivament la participació dels/de les alumnes a les sessions.





 
Altres comentaris i segona convocatòria

AVALUACIÓ EN SEGONA CONVOCATÒRIA:

L'avaluació en segona convocatòria consistirà en la resolució d'un examen tipus test, el dia i hora assenyalats a la guia docent.

Per a superar l'assignatura en la segona convocatòria l'alumne/a ha d'obtenir un 5 en aquesta prova.


ALTRES COMENTARIS SOBRE EL DESENVOLUPAMENT DE L'ASSIGNATURA:

Els professors penjaran a l'espai virtual Moodle el material necessari per a poder seguir l'assignatura, així com els exercicis que sigui recomanable desenvolupar i les indicacions que siguin oportunes.