Guia docent Facultat d'Economia i Empresa |
català |
Emprenedoria i Innovació (2014) |
Assignatures |
TREBALL DE FI DE MÀSTER |
Resultats d'aprenentatge |
DADES IDENTIFICATIVES | 2022_23 |
Assignatura | TREBALL DE FI DE MÀSTER | Codi | 16655301 | |||||
Ensenyament |
|
Cicle | 2n | |||||
Descriptors | Crèd. | Tipus | Curs | Període | ||||
12 | Treball fi de màster | Primer | AN |
Tipus A | Codi | Resultats d'aprenentatge |
A1 |
Desenvolupar les competències específiques, transversals i nuclears en un projecte integrador. Integrar els coneixements teòrics en les realitats en que es poden projectar. | |
A2 |
Integrar els coneixements teòrics en les realitats en que es poden projectar. | |
A3 |
Aplicar les tècniques pròpies per realitzar un pla estratègic d’una empresa innovadora. Desenvolupar un pla estratègic d’innovació. | |
A4 |
Aplicar les tècniques pròpies per realitzar un pla estratègic d’una empresa innovadora. | |
A5 |
Integrar els coneixements teòrics en les realitats en que es poden projectar. | |
A6 |
Dissenyar estratègies per cooperar amb altres socis en projectes de R+D. Analitzar i utilitzar críticament les fonts d'informació i la bibliografia vinculades al treball. | |
A7 |
Integrar els coneixements teòrics en les realitats en que es poden projectar. | |
Tipus B | Codi | Resultats d'aprenentatge |
CT1 |
Planificar i desenvolupar el projecte de forma autònoma, organitzada i científica. Generar un document científic quant a estructura i continguts. Presentar i defensar el treball (davant un tribunal, en el cas del TFM). | |
CT2 |
Dominar les eines per gestionar la pròpia identitat i les activitats en un entorn digital i un context científic i acadèmic. Cercar i obtenir informació de manera autònoma amb criteris de rellevància, fiabilitat i pertinença, que sigui útil per crear coneixement. Organitzar la informació amb les eines adients (en línia i presencials), per garantir-ne l’actualització, la recuperació i el tractament, a fi de reutilitzar-les en futurs projectes. Crear informació amb les eines i formats adients a la situació comunicativa, i fer-ho de manera honesta. Utilitzar les TIC per compartir i intercanviar resultats de projectes acadèmics i científics en contextos interdisciplinaris que permetin la transferència del coneixement. | |
Tipus C | Codi | Resultats d'aprenentatge |