Grado en Ingeniería Electrónica Industrial y Automática (2010) |
Asignaturas |
DIBUJO TÉCNICO |
Evaluación |
DATOS IDENTIFICATIVOS | 2022_23 |
Asignatura | DIBUJO TÉCNICO | Código | 17204011 | |||||
Titulación |
|
Ciclo | 1º | |||||
Descriptores | Cr.totales | Tipo | Curso | Periodo | ||||
6 | Formación básica | Segundo | 1Q |
Competencias | Resultados de aprendizaje | Contenidos |
Planificación | Metodologías | Atención personalizada |
Evaluación | Fuentes de información | Recomendaciones |
Metodologías | Competencias | descripción | Peso | |||||
Prácticas en laboratorios |
|
Pràctiques Primer Parcial Pràctiques Segon Parcial |
60% 40% |
|||||
Otros |
Otros comentarios y segunda convocatoria | |||
Avaluació– Activitats per nota 1.Primer parcial: Normalització i Dibuix amb Autocad (60% i selectiu) 1.1. Notes de pràctiques (100%) pes a l'assignatura (60%) 2.Segon parcial: Isomètric i Dibuix d'Instal·lacions i Dibuix amb Inventor (40%) 2.1. Isomètric i dibuix d'instal·lacions (50% i selectiu) 2.1.1.Notes de pràctiques (100%) pesa l'assignatura (20%) 2.2. Dibuix amb Inventor (50% i selectiu) 2.2.1Pràctica-Examen 3D (100%) pesa l'assignatura (20%) “Selectiu” significa que aquesta part ha d'estar forçosament aprovada per superar l'assignatura. Els alumnes que no hagin aprovat a la primera convocatòria restaran obligats a presentar-se a la segona convocatòria (només de les parts suspeses). Aquesta constarà d'un examen dividit en tres parts (corresponent cada una d'elles a cada una de les col·leccions de pràctiques avaluades o de la Pràctica-Examen d'Inventor). AVÍS IMPORTANT: Pel que fa a l'avaluació, la que resta penjada en aquesta guia és la que inicialment està prevista i pot servir de guia orientativa. Sent que a hores d'ara no se sap amb seguretat la modalitat definitiva del curs degut a les circumstàncies que vivim, o si la situació canviarà durant el desenvolupament del curs, resulta difícil plantejar distints sistemes i ponderacions d'avaluació de l'assignatura sense conèixer les limitacions amb què es desenvoluparà. Així doncs, el professorat de l'assignatura es compromet a que els criteris d'avaluació i ponderació s'adaptin a les situacions esdevingudes i siguin comunicats amb prou anterioritat a l'alumnat. |