Guia docent Escola Tècnica Superior d'Enginyeria |
català |
Doble titul. de grau en Eng. Elèctrica/Electrònica Ind. i Automàtica (2014) |
Assignatures |
CONTROL AUTOMÀTIC |
Avaluació |
DADES IDENTIFICATIVES | 2022_23 |
Assignatura | CONTROL AUTOMÀTIC | Codi | 17904127 | |||||
Ensenyament |
|
Cicle | 1r | |||||
Descriptors | Crèd. | Tipus | Curs | Període | ||||
6 | Obligatòria | Tercer | 2Q |
Competències | Resultats d'aprenentage | Continguts |
Planificació | Metodologies | Atenció personalitzada |
Avaluació | Fonts d'informació | Recomanacions |
Metodologies | Competències | Descripció | Pes | |||||
Resolució de problemes, exercicis a l'aula ordinària |
|
Durant el curs els alumnes hauran de resoldre dos problemes proposats pel professor. Aquesta tasca és individual. |
10 | |||||
Proves de desenvolupament |
|
Es faran tres exàmens parcials ponderats al 20%, 60% i 20%. Els dos primers corresponen als continguts de sistemes de temps continu, i el tercer als continguts de sistemes de temps discret | 60 | |||||
Proves pràctiques |
|
L'avaluació de les pràctiques té en compte: 1. Els estudis previs (grup): 10%. 2. La qualitat de la feina feta al laboratori (individual) i els informes entregats (grup): 20%. A part hi pot haver un examen pràctic (individual): cal aprovar aquest examen per poder aprovar les pràctiques. |
30 | |||||
Altres | Cal aprovar les pràctiques per poder aprovar l'assignatura. |
Altres comentaris i segona convocatòria | |||
Per aprovar l'assignatura cal tenir una mitjana ponderada per sobre de 5/10. Per fer la mitjana ponderada, és requereix una nota mínima de 4/10 al global de les proves de desenvolupament (teoria) i de 5/10 al global de les proves pràctiques. En el cas que hi hagi examen de laboratori, és obligatori aprovar-lo per fer la mitjana ponderada. No hi ha segona convocatòria de l'examen de pràctiques. En cas de no haver aprovat la teoria en primera convocatòria, i haver aprovat les pràctiques, l'estudiant pot aprovar l'assignatura en segona convocatòria a través d'un examen final dels continguts teòrics. |