Guia docent Escola Tècnica Superior d'Enginyeria Química |
català |
Grau en Enginyeria Mecànica (2010) |
Assignatures |
PROJECTE INTEGRADOR III |
Resultats d'aprenentage |
DADES IDENTIFICATIVES | 2022_23 |
Assignatura | PROJECTE INTEGRADOR III | Codi | 20224127 | |||||
Ensenyament |
|
Cicle | 1r | |||||
Descriptors | Crèd. | Tipus | Curs | Període | ||||
6 | Obligatòria | Tercer | 2Q conv. única |
Competències | Resultats d'aprenentage | Continguts |
Planificació | Metodologies | Atenció personalitzada |
Avaluació | Fonts d'informació | Recomanacions |
Tipus A | Codi | Resultats d'aprenentatge |
A1.1 |
Conex i sap aplicar els principis de disseny per a la fabricació i disseny per al muntatge. | |
A1.3 |
Coneix i sap aplicar els principis de seguretat en màquines (Risck Assestment). | |
A1.9 |
Aplica els condicionants de fabricació al projecte d'elements i grups mecànics. | |
A5.7 |
Selecciona materials per al projecte mecànic. | |
Tipus B | Codi | Resultats d'aprenentatge |
B1.1 |
Intervé de forma efectiva i transmet informació rellevant, amb un llenguatge apropiat a la situació. Planifica la comunicació: genera idees, busca informacions, selecciona i ordena la informació, fa esquemes, determina el tipus de públic i els objectius de la comunicació,... Redacta documents amb el format, contingut, estructura, correcció lingüística, registre adequats i il·lustra conceptes utilitzant correctament les convencions: formats, títols, peus, llegendes,... Les seves presentacions estan degudament preparades, utilitzant estratègies per presentar i dur a terme les seves presentacions orals (ajuts audiovisuals, mirada, veu, gest, control de temps,...) | |
B2.4 |
Participa activament en la distribució de les responsabilitats i les tasques en funció de les potencialitats de cada membre de l’ equip. | |
B2.6 |
Desenvolupa estratègies per a involucrar a l’equip en la consecució dels objectius. | |
B3.3 |
Participa de forma activa i comparteix informació, coneixement i experiències Porta a terme la seva aportació individual en el temps previst i amb els recursos disponibles. Accepta i compleix les normes del grup. Col·labora activament en la planificació de la feina en equip, en la distribució de les tasques i terminis requerits. | |
B3.4 |
Desenvolupa estratègies i mètodes per tal de solucionar els conflictes interpersonals de manera constructiva. | |
B4.2 |
Analitza l'entorn laboral o professional de l'àmbit d'estudi (entorn). Dissenya itineraris acadèmics i de inserció laboral o professional (itineraris). Identifica el propi procés d'aprenentatge (aprenentatge). Aprofundeix en l'autoconeixement acadèmic, laboral o professional (autoconeixement). | |
B4.3 |
Selecciona un procediment d’entre els que li proposa el professor. En cada cas, sap formular les preguntes adients per resoldre els dubtes o les qüestions obertes i té criteri en la cerca de la informació. | |
B5.1 |
Presenta resultats d’allò que s’espera en la manera adequada d’ acord amb la bibliografia donada i en el temps previst. Analitza les seves limitacions i possibilitats per desenvolupar la seva tasca. Decideix com gestiona i organitza el treball i el temps Té criteri sobre el seu procés d’aprenentatge i les necessitats d’aprenentatge. | |
B6.2 |
Coneix les principals desigualtats i discriminacions que es produeixen entre homes i dones i en comprèn les causes. (Igualtat) | |
Tipus C | Codi | Resultats d'aprenentatge |