Guia docent Escola Tècnica Superior d'Enginyeria Química |
català |
Grau en Enginyeria de Bioprocessos Alimentaris (2017) |
Assignatures |
PROTECCIÓ DE CULTIUS |
Resultats d'aprenentage |
DADES IDENTIFICATIVES | 2022_23 |
Assignatura | PROTECCIÓ DE CULTIUS | Codi | 20234109 | |||||
Ensenyament |
|
Cicle | 1r | |||||
Descriptors | Crèd. | Tipus | Curs | Període | ||||
3 | Obligatòria | Quart | 2Q |
Competències | Resultats d'aprenentage | Continguts |
Planificació | Metodologies | Atenció personalitzada |
Avaluació | Fonts d'informació | Recomanacions |
Tipus A | Codi | Resultats d'aprenentatge |
A1.1 |
Coneix, comprèn i utilitza els principis de les bases de la producció vegetal, els sistemes de producció, de protecció i d'explotació. | |
A1.2 |
Comprova a través de l'experimentació i treball en grup al laboratori els fonaments teòrics explicats a l'aula. | |
A4.6 |
Reconeix els principals agents nocius dels cultius. Adquireix les bases conceptuals i metodològiques de la protecció dels cultius. Analitza les diferents mesures de control. Coneix la biologia i el control de les principals malalties, plagues i males herbes. | |
Tipus B | Codi | Resultats d'aprenentatge |
B1.1 |
Intervé de forma efectiva i transmet informació rellevant. Redacta documents amb el format, contingut, estructura, correcció lingüística, registre adequats i il·lustra conceptes utilitzant correctament les convencions: formats, títols, peus, llegendes,... Les presentacions estan estructurades, complint amb els requisits exigits, si n’hi hagués. Les seves presentacions estan degudament preparades, utilitzant estratègies per presentar i dur a terme les seves presentacions orals (ajuts audiovisuals, mirada, veu, gest, control de temps,...). Usa un llenguatge apropiat a la situació. | |
B1.5 |
Coneix el maquinari bàsic dels ordinadors. Coneix el sistema operatiu com a gestor del maquinari i el programari com a eina de treball. Utilitza programari per a comunicació: editors de textos, fulls de càlcul i presentacions digitals. Utilitza programari per a comunicació virtual: eines interactives (web, moodle, blocs..), correu electrònic, fòrums, xat, vídeo-conferències, eines de treball col·laboratiu etc. Localitza i accedeix a la informació de manera eficaç i eficient. | |
B4.4 |
Transfereix l’aprenentatge de casos i exercicis de l’aula a situacions reals d’altres àmbits. Fa aportacions significatives o certes innovacions. | |
B5.1 |
Decideix com gestiona i organitza el treball i el temps que necessita per dur a terme una tasca a partir d'una planificació orientativa. Presenta resultats d’allò que s’espera en la manera adequada d’acord amb la bibliografia donada i en el temps previst. Analitza les seves limitacions i possibilitats per desenvolupar la seva tasca/treball. Té criteri sobre el seu procés d’aprenentatge i les necessitats d’aprenentatge. | |
B5.3 |
Recull la informació significativa que necessita per resoldre els problemes en base a criteris objectius. Segueix un mètode lògic per identificar les causes d’ un problema. Presenta diferents opcions alternatives de solució davant un mateix problema i avalua els possibles riscos i avantatges de cadascuna d'elles. Elabora una estratègia per a resoldre el problema. Mostra un criteri correcte per a prende decisions de manera encertada basant-se en dades i informació objectiva disponible. | |
Tipus C | Codi | Resultats d'aprenentatge |