Guia docent Escola Tècnica Superior d'Enginyeria Química |
català |
Sistemes i Tecnologies de Conversió d'Energia/ Energy Conversion...(2019) |
Assignatures |
TECNOLOGIES DE CONVERSIÓ D'ENERGIA TÈRMICA |
Resultats d'aprenentage |
DADES IDENTIFICATIVES | 2022_23 |
Assignatura | TECNOLOGIES DE CONVERSIÓ D'ENERGIA TÈRMICA | Codi | 20755107 | |||||
Ensenyament |
|
Cicle | 2n | |||||
Descriptors | Crèd. | Tipus | Curs | Període | ||||
4.5 | Obligatòria | Primer | 2Q |
Competències | Resultats d'aprenentage | Continguts |
Planificació | Metodologies | Atenció personalitzada |
Avaluació | Fonts d'informació | Recomanacions |
Tipus A | Codi | Resultats d'aprenentatge |
CE1 |
Empra eines per al modelatge termodinàmic i les propietats dels fluids per refredadores i bombes de calor d'absorció. Calcula les propietats termodinàmiques de mescles de treball per a sistemes d'absorció. | |
CE2 |
Coneix les diferents tecnologies de bombes de calor tèrmiques i sistemes de refrigeració. Calcula les prestacions de refredadores i bombes de calor d'absorció. Identifica diferents tipologies de cicles de bombes de calor i refredadores d'absorció. Coneix els principals components de refredadores, bombes de calor i cicles de producció de potència d'absorció. | |
Tipus B | Codi | Resultats d'aprenentatge |
CT2 |
Domina les eines per gestionar la pròpia identitat i les activitats en un entorn digital i un context científic i acadèmic (ser digital). Cerca i obté informació de manera autònoma amb criteris de rellevància, fiabilitat i pertinença, que sigui útil per crear coneixement (cercar). Organitza la informació amb les eines adients (en línia i presencials), per garantir-ne l’actualització, la recuperació i el tractament, a fi de reutilitzar-les en futurs projectes (organitzar). Crea informació amb les eines i formats adients a la situació comunicativa, i fer-ho de manera honesta (crear). Utilitza les TIC per compartir i intercanviar resultats de projectes acadèmics i científics en contextos interdisciplinaris que permetin la transferència del coneixement (compartir). | |
CT3 |
Reconeix la situació plantejada com un problema en un entorn multidisciplinari, investigador o professional, i afrontar-lo de manera activa (comprensió). Segueix un mètode sistemàtic amb un enfocament global per dividir un problema complex en parts i per identificar les causes aplicant el coneixement científic i professional (anàlisi). Dissenya una solució nova utilitzant els recursos necessaris i disponibles per tal d’afrontar el problema (creativitat). Elabora un model realista que concreti tots els aspectes de la solució proposada (innovació). Avalua el model proposat contrastant-lo amb el context real d’aplicació i és capaç de trobar limitacions i proposar millores (avaluació). | |
CT5 |
Produeix un text de qualitat, sense errors gramaticals i ortogràfics, amb una presentació formal acurada i un ús adequat i coherent de les convencions formals i bibliogràfiques (qualitat). Construeix un text estructurat, clar, cohesionat, ric i d’extensió adequada, amb capacitat per transmetre idees complexes (construcció del discurs). Produeix un text adequat a la situació comunicativa, consistent i persuasiu, amb capacitat per transmetre idees complexes (eficàcia). | |
Tipus C | Codi | Resultats d'aprenentatge |