Guia docent Facultat de Ciències de l'Educació i Psicologia |
català |
Grau en Educació Primària (Campus Terres de l'Ebre) (2009) |
Assignatures |
INTERVENCIÓ EDUCATIVA SEGONS LES CAPACITATS INTEL·LECTUALS DE L'ALUMNAT D'EDUCACIÓ PRIMÀRIA |
Planificació |
DADES IDENTIFICATIVES | 2022_23 |
Assignatura | INTERVENCIÓ EDUCATIVA SEGONS LES CAPACITATS INTEL·LECTUALS DE L'ALUMNAT D'EDUCACIÓ PRIMÀRIA | Codi | 11244223 | |||||
Ensenyament |
|
Cicle | 1r | |||||
Descriptors | Crèd. | Tipus | Curs | Període | ||||
3 | Optativa | AN |
Competències | Resultats d'aprenentage | Continguts |
Planificació | Metodologies | Atenció personalitzada |
Avaluació | Fonts d'informació | Recomanacions |
Metodologies :: Proves | |||||||||||
Competències | (*) Hores a classe |
Hores fora de classe |
(**) Hores totals | ||||||||
Activitats Introductòries |
|
1 | 0 | 1 | |||||||
Sessió Magistral |
|
20 | 30 | 50 | |||||||
Treballs |
|
6 | 30 | 36 | |||||||
Supòsits pràctics/ estudi de casos a l'aula ordinària |
|
15 | 20 | 35 | |||||||
Atenció personalitzada |
|
6 | 0 | 6 | |||||||
Proves mixtes |
|
2 | 20 | 22 | |||||||
(*) En el cas de docència no presencial, són les hores de treball amb suport vitual del professor. (**) Les dades que apareixen a la taula de planificació són de caràcter orientatiu, considerant l’heterogeneïtat de l’alumnat |