Guia docent Facultat de Ciències de l'Educació i Psicologia |
català |
Grau en Educació Infantil (Seu Baix Penedès) (2009) |
Assignatures |
ENSENYAMENT I APRENENTATGE DE LA MÚSICA, L'EXPRESSIÓ PLÀSTICA I L'EXPRESSIÓ CORPORAL II |
Resultats d'aprenentage |
DADES IDENTIFICATIVES | 2022_23 |
Assignatura | ENSENYAMENT I APRENENTATGE DE LA MÚSICA, L'EXPRESSIÓ PLÀSTICA I L'EXPRESSIÓ CORPORAL II | Codi | 11274102 | |||||
Ensenyament |
|
Cicle | 1r | |||||
Descriptors | Crèd. | Tipus | Curs | Període | ||||
12 | Obligatòria | Tercer | AN |
Competències | Resultats d'aprenentage | Continguts |
Planificació | Metodologies | Atenció personalitzada |
Avaluació | Fonts d'informació | Recomanacions |
Tipus A | Codi | Resultats d'aprenentatge |
A1 |
Coneix els fonaments musicals, plàstics i d'expressió corporal del currículum d'educació infantil, així com les teories sobre l'adquisició i desenvolupament dels aprenentatges corresponents. Elabora propostes didàctiques encaminades al desenvolupament de la percepció i expressió musical, les habilitats motrius, el dibuix, els mitjans plàstics i la creativitat. | |
A2 |
Coneix i utilitza cançons per promoure l'educació auditiva, rítmica i vocal. Utilitza el joc com a recurs didàctic i dissenya activitats d'aprenentatge basades en principis lúdics. Analitza els mitjans audiovisuals i les seves implicacions educatives. Promou la sensibilitat relativa a l'expressió plàstica i a la creació artística. | |
A11 |
Elabora propostes didàctiques encaminades al desenvolupament de la percepció i expressió musical. les habilitats motrius, el dibuix, els mitjans plàstics i la creativitat. Coneix i utilitza cançons per promoure l'educació auditiva, rítmica i vocal. | |
Tipus B | Codi | Resultats d'aprenentatge |
B1 |
Comprèn els elements que composen una disciplina Té una visió de conjunt de les diferents teories o metodologies d’una assignatura Adopta autònomament les estratègies d’ aprenentatge en cada situació Fa aportacions significatives o certes innovacions | |
B3 |
Busca nous procediments i mètodes per fer les coses Troba nous mètodes per fer les coses Troba nous mètodes de fer les coses d’ una altra manera | |
B4 |
Presenta resultats d’ allò que s’espera en el temps previst Decideix com gestiona i organitza el treball i el temps que necessita per dur a terme una tasca a partir d'una planificació orientativa | |
Tipus C | Codi | Resultats d'aprenentatge |
C4 |
Produeix un text oral gramaticalment correcte Produeix un text oral adequat a la situació comunicativa Produeix un text escrit gramaticalment correcte Produeix un text escrit ben estructurat, clar i ric Produeix un text escrit adequat a la situació comunicativa |