Guia docent Facultat de Ciències Jurídiques |
català |
Grau en Relacions Laborals i Ocupació (2009) |
Assignatures |
TREBALL DE FI DE GRAU |
Resultats d'aprenentatge |
DADES IDENTIFICATIVES | 2022_23 |
Assignatura | TREBALL DE FI DE GRAU | Codi | 15204301 | |||||
Ensenyament |
|
Cicle | 1r | |||||
Descriptors | Crèd. | Tipus | Curs | Període | ||||
9 | Treball fi de grau | Quart | 2Q |
Tipus A | Codi | Resultats d'aprenentatge |
CE1 |
Comprèn el funcionament bàsic del sistema jurídic general de les relacions laborals | |
CE2 |
Coneix els recursos humans de les organitzacions públiques i privades | |
CE3 |
Comprèn el concepte i la naturalesa de les organitzacions i analitza com interactuen amb el seu entorn | |
CE4 |
Adquireix eines teòriques i analítiques per comprendre la complexitat del fenomen del treball i l’ocupació en la societat actual | |
CE5 |
Comprèn el sentit de les normes jurídiques i de la relació contractual | |
CE6 |
Domina els diferents mitjans de tutela administrativa i judicial dels drets, individuals i col•lectius, del treballador | |
CE7 |
Comprèn l’acció protectora del sistema espanyol de protecció social, distingint-lo del sistema de dependència | |
CE9 |
Analitza les dimensions sociològiques i metodològiques de la realitat social del mercat de treball i l’ocupació, a través de les tècniques d’investigació social | |
CE10 |
Entén les claus de la igualtat de gènere en l’àmbit jurídic laboral | |
CE11 |
Aplica les polítiques de recursos humans en l’àmbit de les organitzacions | |
CE12 |
Coneix i gestiona els processos d’actuació que afecten a l’estranger | |
Tipus B | Codi | Resultats d'aprenentatge |
CT1 |
Utilitzar informació en llengua estrangera d’una manera eficaç. | |
CT2 |
Dominar les eines per gestionar la pròpia identitat i les activitats en un entorn digital. Cercar i obtenir informació de manera autònoma amb criteris de fiabilitat i pertinença. Organitzar la informació amb les eines adients (en línia i presencials) que li permetin desenvolupar les seves activitats acadèmiques. Elaborar informació amb les eines i formats adients a la situació comunicativa, i fer-ho de manera honesta. Utilitzar les TIC per compartir i intercanviar informació. | |
CT3 |
Identificar la situació plantejada com un problema en l’àmbit de la disciplina i tenir la motivació per afrontar-lo. Seguir un mètode sistemàtic per dividir el problema en parts, identificar les causes i aplicar els coneixements propis de la disciplina Dissenyar una solució nova utilitzant els recursos necessaris per afrontar el problema. Incloure els aspectes concrets de la solució proposada en un model realista. Reflexionar sobre el model proposat i ser capaç de trobar-hi limitacions i proposar millores. | |
CT5 |
Produir un text de qualitat, sense errors gramaticals i ortogràfics, amb una presentació formal acurada i un ús adequat i coherent de les convencions formals i bibliogràfiques. Construir un text estructurat, clar, cohesionat, ric i d’extensió adequada. Elaborar un text adequat a la situació comunicativa, consistent i persuasiu. Usar els mecanismes de comunicació no verbal i els recursos expressius de la veu necessaris per fer una bona intervenció oral. Construir un discurs estructurat, clar, cohesionat, ric i d’extensió adequada. (comunicació oral) Produir un discurs adequat a la situació comunicativa, consistent i persuasiu, i interactuar de manera efectiva amb l’auditori. (comunicació oral) | |
Tipus C | Codi | Resultats d'aprenentatge |