Guia docent Facultat d'Economia i Empresa |
català |
Emprenedoria i Innovació (2014) |
Assignatures |
POLÍTIQUES D'R+D+I |
Resultats d'aprenentage |
DADES IDENTIFICATIVES | 2022_23 |
Assignatura | POLÍTIQUES D'R+D+I | Codi | 16655110 | |||||
Ensenyament |
|
Cicle | 2n | |||||
Descriptors | Crèd. | Tipus | Curs | Període | ||||
3 | Obligatòria | Primer | 1Q |
Competències | Resultats d'aprenentage | Continguts |
Planificació | Metodologies | Atenció personalitzada |
Avaluació | Fonts d'informació | Recomanacions |
Tipus A | Codi | Resultats d'aprenentatge |
A5 |
Determinar les característiques de les polítiques de suport a la innovació i els instruments que s'utilitzen Analitzar el paper dels governs en el foment de la innovació. | |
Tipus B | Codi | Resultats d'aprenentatge |
CT7 |
Incorporar la perspectiva de gènere en la seva activitat com a estudiant. Analitzar els principals problemes ambientals des de la perspectiva del seu àmbit de coneixement en la seva activitat com a estudiant o professional. Argumentar basant-se en valors socials i formular propostes compromeses en la millora de la comunitat. Aplicar els conceptes ètics i deontològics de l’àrea de coneixement des d’un compromís personal i professional. | |
Tipus C | Codi | Resultats d'aprenentatge |