Guia docent Escola Tècnica Superior d'Enginyeria |
català |
Enginyeria Industrial (2013) |
Assignatures |
BIOMATERIALS |
Resultats d'aprenentage |
DADES IDENTIFICATIVES | 2022_23 |
Assignatura | BIOMATERIALS | Codi | 17655217 | |||||
Ensenyament |
|
Cicle | 2n | |||||
Descriptors | Crèd. | Tipus | Curs | Període | ||||
3 | Optativa | 2Q |
Competències | Resultats d'aprenentage | Continguts |
Planificació | Metodologies | Atenció personalitzada |
Avaluació | Fonts d'informació | Recomanacions |
Tipus A | Codi | Resultats d'aprenentatge |
A1.1 |
Aplica la genètica i els principis de biologia molecular per al disseny de bioprocessos. Aplica els principis quantitatius per a l'anàlisi dels processos biomèdics i cel • lulars. | |
A2.1 |
Utilitza un llenguatge comú amb els experts en Enginyeria Bioquímica per establir metes i projectes viables, així com productes basats en nocions avançades dels genèrics i la biologia molecular. | |
A3.2 |
Preveu i planifica el temps i l'esforç necessari en el desenvolupament de productes que requereixen l'ús de la biotecnologia i la tecnologia de bioprocessos. | |
A4.3 |
Desenvolupa idees innovadores i processos de disseny i serveis que aprofiten les possibilitats de la tecnologia bioquímica. | |
Tipus B | Codi | Resultats d'aprenentatge |
B1.1 |
Intervé de forma efectiva i transmet informació rellevant. Prepara i realitza presentacions estructurades complint amb els requisits exigits. Planifica la comunicació: genera idees, busca informacions, selecciona i ordena la informació, fa esquemes, determina el tipus de públic i els objectius de la comunicació, ... Redacta documents amb el format, contingut, estructura, correcció lingüística, registre adequats i il • lustra conceptes utilitzant correctament les convencions: formats, títols, peus, llegendes, ... Utilitza estratègies per presentar i dur a terme les seves presentacions orals (ajuts audiovisuals, mirada, veu, gest, control de temps, ...). Utilitza un llenguatge apropiat a la situació. Produeix un text oral gramaticalment correcte Produeix un text oral molt estructurat, clar i eficaç Produeix un text oral adequat a la situació comunicativa Produeix un text escrit gramaticalment correcte Produeix un text escrit molt estructurat, clar i ric Produeix un text escrit adequat a la situació comunicativa | |
B4.1 |
Estableix els seus propis objectius d'aprenentatge. Selecciona un procediment d'entre els que li proposa el professor. Adopta de forma autònoma les estratègies d'aprenentatge a cada situació. Formula preguntes adequades per a resoldre els dubtes o qüestions obertes ,i té criteri en la recerca de la informació. | |
B5.1 |
Decideix com gestiona i organitza el treball i el temps que necessita per dur a terme una tasca a partir d'una planificació orientativa. Analitza les seves limitacions i possibilitats per a desenvolupar la seva tasca o treball. Decideix com gestiona i organitza el treball i el temps. Reflexiona sobre el seu procés i les seves necessitats d'aprenentatge. | |
B6.1 |
Mostra respecte pels drets fonamentals i d'igualtat entre homes i dones. Actua des del respecte i promoció dels drets humans i els principis d'accessibilitat universal, d'igualtat d'oportunitats, no discriminació i accessibilitat universal de les persones amb discapacitat. Mostra respecte vers els valors propis d'una cultura de la pau i de valors democràtics. | |
Tipus C | Codi | Resultats d'aprenentatge |