Guia docent Escola Tècnica Superior d'Enginyeria |
català |
Eng. de la Seguretat Informàtica i Intel·ligència Artificial (2016) |
Assignatures |
INFORMÀTICA FORENSE |
Resultats d'aprenentage |
DADES IDENTIFICATIVES | 2022_23 |
Assignatura | INFORMÀTICA FORENSE | Codi | 17685102 | |||||
Ensenyament |
|
Cicle | 2n | |||||
Descriptors | Crèd. | Tipus | Curs | Període | ||||
4.5 | Obligatòria | Primer | 1Q |
Competències | Resultats d'aprenentage | Continguts |
Planificació | Metodologies | Atenció personalitzada |
Avaluació | Fonts d'informació | Recomanacions |
Tipus A | Codi | Resultats d'aprenentatge |
A1 |
Analitza els problemes i les seves causes des d'un enfocament global i de mitjà i llarg termini. | |
A4 |
Analitza la seguretat dels sistemes informàtics així com l'origen i impacte d'atacs i intrusions a aquests sistemes. | |
G1 |
Integra els coneixements teòrics amb les realitats a les quals es poden aplicar. | |
G2 |
Aplica les tècniques apreses en contextos concrets. | |
Tipus B | Codi | Resultats d'aprenentatge |
CT2 |
Domina les eines per gestionar la pròpia identitat i les activitats en un entorn digital i un context científic i acadèmic. Cerca i obté informació de manera autònoma amb criteris de rellevància, fiabilitat i pertinença, que sigui útil per crear coneixement. Organitza la informació amb les eines adients (en línia i presencials), per garantir-ne l’actualització, la recuperació i el tractament, a fi de reutilitzar-les en futurs projectes. Crea informació amb les eines i formats adients a la situació comunicativa, i ho fa de manera honesta. Utilitza les TIC per compartir i intercanviar resultats de projectes acadèmics i científics en contextos interdisciplinaris que permetin la transferència del coneixement. | |
CT3 |
Reconeix la situació plantejada com un problema en un entorn multidisciplinari, investigador o professional, i l’afronta de manera activa. Segueix un mètode sistemàtic amb un enfocament global per dividir un problema complex en parts i per identificar les causes aplicant el coneixement científic i professional. Dissenya una solució nova utilitzant els recursos necessaris i disponibles per tal d’afrontar el problema. Elabora un model realista que concreta tots els aspectes de la solució proposada. Avalua el model proposat contrastant-lo amb el context real d’aplicació i és capaç de trobar limitacions i proposar millores. | |
CT4 |
Coneix l’objectiu de l’equip i identificar el seu rol en contextos complexos. Comunica i actua amb altres equips per assolir conjuntament els objectius. Es compromet i afavoreix els canvis i millores necessaris per assolir els objectius de l’equip. Confia en les pròpies capacitats, respecta les diferències i les aprofita en benefici de l’equip. | |
CT5 |
Produeix un text de qualitat, sense errors gramaticals i ortogràfics, amb una presentació formal acurada i un ús adequat i coherent de les convencions formals i bibliogràfiques. Construeix un text estructurat, clar, cohesionat, ric i d’extensió adequada, amb capacitat per transmetre idees complexes. Produeix un text adequat a la situació comunicativa, consistent i persuasiu, amb capacitat per transmetre idees complexes. Usa els mecanismes de comunicació no verbal i els recursos expressius de la veu necessaris per fer una bona intervenció oral. Construeix un discurs estructurat, clar, cohesionat, ric i d’extensió adequada, amb capacitat per transmetre idees complexes. Produeix un discurs persuasiu, consistent i precís, amb capacitat per fer entenedores idees complexes i interactuar de manera efectiva amb l’auditori. | |
CT7 |
Incorpora la perspectiva de gènere i altres tipus de desigualtats en la seva activitat com a estudiant URV. Analitza els principals problemes ambientals des de la perspectiva del seu àmbit de coneixement en la seva activitat com a estudiant o professional. Argumenta basant-se en valors socials i formular propostes compromeses en la millora de la comunitat. Aplica els conceptes ètics i deontològics de l’àrea de coneixement des d’un compromís personal i professional. | |
Tipus C | Codi | Resultats d'aprenentatge |